داشته‌های استان بوشهر معرفی نشده است/ مسئولیت سنگین رسانه‌ها
داشته‌های استان بوشهر معرفی نشده است/ مسئولیت سنگین رسانه‌ها

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: داشته‌های استان بوشهر معرفی نشده است و رسانه‌ها باید برای معرفی این قابلیت‌ها تلاش جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در نشست با تعدادی از مدیران رسانه استان بوشهر اظهار داشت: دنیای استکبار از ابزار رسانه برای دستیابی به اهداف خود تلاش کرده و در این مسیر نیازمند مقاومت رسانه‌ای هستیم.

وی به سرمایه‌گذاری عظیم دشمنان در حوزه ارتباطات و رسانه اشاره کرد و ادامه داد: در این شرایط نیاز مبرمی به تقویت جبهه رسانه‌ای داریم و اهالی رسانه نیز مسئولیت سنگینی را در این زمینه دارند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها، استعدادها، نخبگان و داشته‌های استان بوشهر به خوبیم عرفی نشده است اضافه کرد: استان بوشهر دارای علمای بزرگ، مبارزان شجاع، نخبگان و متخصصین فراوان در حوزه‌های مختلف و افرادی توانمند در زمینه‌های گوناگون است که نه در سطح استانی و نه در سطح ملی معرفی نشده‌اند.

وی ترویج ناامیدی را یکی از راهبردهای دشمنان عنوان کرد و افزود: در مقابل تلاش دشمنان برای ایجاد ناامیدی، رسانه‌های انقلابی باید برای ایجاد امید در جامعه و ترویج فرهنگ امیدواری تلاش کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر معرفی توانمندی‌های استان بوشهر در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، بیان کرد: استان بوشهر دارای جایگاه خاص و ویژه‌ای در ابعاد فرهنگی، مبارزاتی، دفاعی، حوزوی و قابلیت‌های مهم اقتصادی، صنعتی و سرمایه‌گذاری است.

وی به حماسه‌های زنان لرده، دلاوری‌های شهید رئیسعلی دلواری، سردار شهید نادر مهدوی و… اشاره کرد و افزود: یکی از ضرورت‌های استان بوشهر شناساندن این حماسه‌ها به مردم ایران و جهان است.