دانشگاه خلیج فارس نقش تاثیرگذاری در توسعه استان بوشهر دارد
دانشگاه خلیج فارس نقش تاثیرگذاری در توسعه استان بوشهر دارد

بوشهر- نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: با شکل‌گیری دانشگاه خلیج فارس، در استان بوشهر که از رشد بسیار ارزشمند و خوبی برخوردار بوده است.

عبدالکریم جمیری عصر یکشنبه در مراسم معارفه رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر اظهار داشت: دانشگاه نقش بی‌بدیلی در توسعه جامعه دارد و در انقلاب شکوهمند اسلامی دانشجویان و دانشگاهیان نقش فوق العاده ای داشتند.
وی اضافه کرد: با شکل‌گیری دانشگاه خلیج فارس، در استان بوشهر که از رشد بسیار ارزشمند و خوبی برخوردار بوده است در طول این دوران پر خیر و برکت ۳۰ ساله، دانشگاه توانسته در عرصه‌های ملی و بین المللی اصلی جایگاه خودش را پیدا کند.
نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس افزود: دانشگاه می‌تواند از مراتب بالایی از تعالیم برخوردار شود و این تبدیل‌ها و این رفت و آمدها نباید دلیلی جز توسعه پیشرفت و ترقی دانشگاه داشته باشد و باید دانشگاه پویاتر، با نشاط تر و با شتاب بیشتر گام‌های بلندتری بردارد.
جمیری عنوان داشت: دانشگاه متعلق به شخص یا جریان خاصی نیست، دانشگاه متعلق به نظام اسلامی و مردم است و باید از درون مقاومت ایجاد کند و از توانمندی‌های مادی و معنوی کمک بگیرد تا در برابر قدرت‌ها بایستد و استقلال، آزادی و عظمت مردم را حفظ کند.
وی ادامه داد: این پیشرفتی که اکنون حاصل شده نتیجه تلاش همگان بوده است و دانشگاه در هر شرایطی متعلق به نظام و مردم است پس دانشگاه را به عنوان یک مجموعه تأثیرگذار و اثربخش بشناسید تا به سربلندی مردم بیانجامد و بتواند در عرصه‌های ملی و بین المللی برای پیشرفت و توسعه جامعه قدم بردارد.