دانش آموزان باید نسبت به توطئه‌های دشمن هوشیار  باشند
دانش آموزان باید نسبت به توطئه‌های دشمن هوشیار  باشند

بوشهر- نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن همواره دسیسه‌های مختلفی علیه نظام اسلامی داشته و دارد ودانش آموزان باید نسبت به توطئه‌های دشمن هوشیار باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری عصر شنبه درجمع دانش آموزان استان بوشهر با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: مسیر شهدا مایه عزت، اقتدار و افتخار است و امروز مهمترین وظیفه آموزش و پرورش تربیت دانش آموزانی است که ادامه دهنده راه شهدا باشند.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس بیش از ۲۳۰ هزار شهید جان خود را تقدیم نظام کردند افزود: امروز نیز همچنان شهدایی برای پایداری نظام، آرمان‌های اسلامی و انقلاب تقدیم می‌شود.
جمیری بیان کرد: شهدا برای اعتلای اسلام و دفاع از آزادی، استقلال، حفاظت و حراست و امنیت جامعه جان خود را نثار کردند و افتخار آفریدند.
وی با اشاره به حضور و سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل گفت: امروز سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل و بالا گرفتن عکس شهید قاسم سلیمانی و دفاع از مظلومان عالم همه به برکت خون شهدای والامقام حاصل شده است.
وی اضافه کرد: در برهه کنونی نیز نسل جوان متعهد و معتقد ایران اسلامی باید پیام انقلاب اسلامی را منتشر کنند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز نیز همه مسئولان و معلمان وظیفه دارند که برای پایداری انقلاب اسلامی بهترین شرایط را فراهم کنند تا دانش آموزان در مسیر شهدا گام بردارند و ادامه دهنده راه آنان باشند.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دشمنان همواره دسیسه‌های مختلفی برعلیه نظام جمهوری اسلامی طراحی و اجرا کرده‌اند که این دسیسه‌ها ادامه دارد که از جمله آنها دفاع مقدس، تحریم‌ها و تبلیغات ناروا است لذا دانش آموزان باید نسبت به توطئه‌های دشمن هوشیار و آگاه باشند.
وی با بیان اینکه اتاق‌های فکر استکبار جهانی در این مدت برای ضربه زدن و براندازی نظام جمهوری اسلامی فعال بوده است افزود: دشمنان حتی یک روز هم از ایران و ایرانی غافل نبوده‌اند اما دشمن کور خوانده که بتواند به اهداف شوم خود نائل آیند.
جمیری یادآور شد: نظام اسلامی ثمره خون هزاران شهید است و دشمن ممکن است بتواند ضرر جانی و مالی به انقلاب اسلامی وارد کند و امنیت کشور را خدشه دار کند اما هیچ گاه نمی‌تواند به این نظام خللی وارد کند.
وی با بیان اینکه جنس انقلاب اسلامی از اعتقاد و ایمان و از عمق جان مردم نشأت گرفته است افزود: انقلاب اسلامی از جنس انقلاب‌های دیگر که بعد از مدتی از بین رفتند، نیست.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است که با فریب کاری قشر جوان این سرزمین را بفریبد گفت: اما زهی خیال باطل، چرا که این انقلاب ریشه در عمق جان مردم دارد و باید با اقتدار پابرجا بماند تا استکبار جهانی را به زانو درآورد.
جمیری یادآور شد: دشمنان در آن زمانی که انقلاب اسلامی نوپا بود نتوانستند به آن ضربه‌ای بزنند، امروز نیز پس از گذشت ۴۰ سال از عمر این انقلاب و نظام اسلامی به طور یقین نقشه‌های آنها کارساز نخواهد بود چرا که ملت ایران به خوبی می‌دانند که دشمن دلسوز آنها نیست.