رشته‌های دانشگاهی موردنیاز استان بوشهر در افق ۵۰ ساله شناسایی شود
رشته‌های دانشگاهی موردنیاز استان بوشهر در افق ۵۰ ساله شناسایی شود

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: رشته‌های دانشگاهی مورد نیاز استان بوشهر در افق ۵۰ ساله شناسایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر دوشنبه در نشست با رئیس و جمعی از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: مهمترین عامل مدیریت برای یک مسئول، داشتن شرح صدر است.
وی وحدت، همدلی، احترام متقابل و تکریم همدیگر را از مهمترین عوامل موفقیت در یک مجموعه دانست و اضافه کرد: این مسائل باید اساس کار در دانشگاه باشد و همه اعضای این مجموعه به این مسائل توجه کنند.
امام جمعه بوشهر به اهمیت فعالیت در فضای آموزشی به‌ویژه دانشگاه اشاره کرد و ادامه داد: علم و فرهنگ از مهمترین اجرای تربیت هستند که باید به خوبیم د نظر قرار گیرند.
وی بر لزوم توجه ویژه به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تاکید کرد و افزود: در دانشگاه کارهای فرهنگی و تربیتی از اهمیت فراوانی برخوردار است و باید به این برنامه‌ها توجه ویژه شود.
آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به کاهش تعداد دانشجویان در دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش دانشجویان و اعتبارات در این مقطع، هنر مدیریت این است که این نشیب را با برنامه ریزی مناسب به فراز تبدیل کند.
وی با تأکید بر شناسایی رشته‌های مورد نیاز استان بوشهر در افق ۵۰ سال آینده و کار بر روی آنها، افزود: تلاش کنید استان بوشهر را در حوزه آموزش عالی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا به مراتب بالا در سطح کشور برسانید.