روند ابتلای به کرونا در استان بوشهر نزولی شد/ مهار پیک ششم
روند ابتلای به کرونا در استان بوشهر نزولی شد/ مهار پیک ششم

بوشهر- استاندار بوشهر از مهار پیک ششم کرونا در استان خبر داد و گفت: میزان ابتلا، بستری و فوتی‌های کرونایی در استان بوشهر طی هفته اخیر نزولی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدی‌زاده عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مهار پیک ششم کرونا شاهد همکاری و تعامل مردم در رعایت شیوه‌نامه بهداشتی و تلاش کادر درمانی و پزشکی هستیم که شایسته تقدیر است.
وی با تقدیر از همه بخش‌های دولتی و خصوصی برای مهار پیک ششم کرونا اضافه کرد: اکنون سیر نزولی این بیماری در استان بوشهر در حال طی شدن است.
استاندار بوشهر از مردم در خواست کرد برای ادامه روند سیر نزولی ابتلاء به کرونا شیوه‌نامه بهداشتی را رعایت و از تجمعات و حضور در مراسم تجمعی و دورهمی پرهیز کنند.
وی با اشاره به اینکه در زمستان امسال روند کرونا در استان صعودی شده بود، افزود: در دیماه امسال فقط یک فوتی کرونایی داشتیم ولی در بهمن‌ماه تعداد ابتلاء، بستری و فوتی‌های کرونا در استان افزایش یافت.
محمدی‌زاده با اشاره به اینکه در هفته نخست اسفند ماه روند ابتلاء به بیماری کرونا نزولی شده است ادامه داد: در این راستا ضمن کاهش بستری‌های بخش کرونایی، ثبت فوتی‌ها روند نزولی دارد.
وی با اظهار امیدواری بر تداوم روند نزولی بستری‌ها و فوتی‌ها افزود: وضعیت شهرستان‌های استان از نظر رنگ‌بندی به گونه‌ای که شهرستان‌های قرمز و نارنجی استان کاهش یافته است.