شرایط مناسب برای بازگشت زائران اربعین به بوشهر فراهم شده است
شرایط مناسب برای بازگشت زائران اربعین به بوشهر فراهم شده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از استقرار نمایندگی این اداره کل در مرز شلمچه خبر داد و گفت: شرایط مناسب برای بازگشت زائران اربعین به بوشهر فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با همکاری انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان جهت ساماندهی بازگشت زوار در مرز شلمچه حضور دارند و و تا بازگشت آخرین زائر به کار خود ادامه می‌دهند.
وی خاطر نشان کرد: نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در تعامل مستمر با مسئولان پایانه مرزی شلمچه و همچنین انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافر خوزستان وظیفه ساماندهی و تدارک ناوگان برای زائرین استان را بر عهده دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر بیان کرد: با استفاده از تجارب سال‌های گذشته و افزایش حدود ۳۰ درصدی زوار در اربعین امسال نسبت به دوره‌های قبل باید آمادگی لازم را برای اختصاص ناوگان بیشتر داشته باشیم.
اخترشناس با اشاره به لزوم همکاری زوار عزیز برای بازگشت به استان تصریح کرد: برای سهولت بازگشت زائرین عزیز سامانه پیامکی طراحی شده و زائرین هم استانی به محض انجام سفر معنوی اربعین، مرز شلمچه را به سامانه پیامک کنند.
وی با توجه به مزایای اعلام مرز اظهار کرد: با ارسال نام مرز شلمچه زوار کمتر در مرز منتظر می‌مانند و دسترسی به ناوگان نیز آسان‌تر می‌شود از این رو از زائرین عزیز تقاضا داریم برای سهولت بازگشت خود حتماً قبل از رسیدن به مرز، نام شلمچه را ارسال کنند.