ظرفیت‌ مردم برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در بوشهر استفاده شود
ظرفیت‌ مردم برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در بوشهر استفاده شود

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: ظرفیت‌های مردمی و آموزش‌های عمومی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در این استان استفاده شود.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر پنجشنبه در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: تبیین جایگاه شهدا و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های جدید و آیندگان نقش مهمی در مصون نگه داشت جامعه از آسیب‌ها و بحران‌ها دارد.
وی با بیان اینکه فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین علیه‌السلام جهانی شده است گفت: در اربعین امسال مشاهده شد از کشورهای مختلف در این مراسم شرکت کردند که نشان از ترویج فرهنگ و مکتب سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه‌السلام است و در این راستا باید جایگاه شهدای ۸ سال دفاع مقدس در جامع تبیین و فرهنگ آنها ترویج و معرفی شود.
استاندار بوشهر شناسایی مشکلات و شناخت آسیب‌ها را یک ضرورت دانست و بیان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های مناطق ضمن شناسایی آسیب‌ها با نگاه فرهنگی طرح‌ها و برنامه‌ها باید پیش برود.
وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مردمی و آموزش‌های عمومی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد و گفت: طرح یاریگران زندگی نقش مهمی در شناسایی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در راستای مبارزه با مواد مخدر دارد.
محمدی‌زاده بر همکاری دستگاه‌های مرتبط بر اجرایی شدن طرح یاریگران زندگی در روستاها تأکید کرد و گفت: تسریع در تشکیل کانون‌های یاریگران زندگی در روستاهای استان و استفاده از همه ظرفیت‌ها یک ضرورت است.

کد خبر ۵۸۹۱۳۸۸