فرماندارگناوه: اولویت صداوسیمای استانی پوشش خدمات دولت در نقاط کمتر برخوردار باشد
فرماندارگناوه: اولویت صداوسیمای استانی پوشش خدمات دولت در نقاط کمتر برخوردار باشد

گناوه – ایرنا – فرماندار گناوه گفت: پوشش خدمات دولت بویژه در نقاط کمتر برخوردار و عدالت در پوشش خبر مناطق مختلف باید از شاخصه‌های بارز صدا و سیمای استانی باشد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرمانداری گناوه روز شنبه به نقل از محمدتقی صفری در نشست با  سرپرست و معاونان صداوسیمای مرکز بوشهر افزود: همچنین معرفی نخبگان در زمینه‌های گوناگون، انتقال حماسه آفرینی شهدا برای نسل جوان،  توجه به سلیقه مخاطبان و تولید آثار داستانی بومی باید در اولویت برنامه های صدا و سیمای استانی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: به منظور گسترش هر چه بیشتر فرهنگ دینی و اسلامی میان کودکان و نوجوانان باید بیش از گذشته تلاش کرد و لازم است صداوسیما با کمک دیگر نهادهای فرهنگی در این زمینه برنامه‌های باکیفیت و تأثیرگذار تولید کند.

فرماندار گناوه گفت: باید کاری کرد که فرزندان در خانواده‌ها اثرگذار باشند و جوانان، خانواده‌ها را به سمت توجه به آداب و رسومی دینی و بومی هدایت کنند.

وی افزود: آداب و رسوم دینی و بومی مردم شهرستان گناوه در رسانه‌ها معرفی و به نسل جدید منتقل شود.

صفری بیان کرد: مسئولان شهرستان گناوه آماده همکاری در زمینه تقویت فرستنده‌ها و تولید برنامه‌های مختلف با صداوسیمای استانی هستند.

سرپرست صداوسیمای مرکز بوشهر گفت: توجه بیشتر به ظرفیت شهرستان‌های ۱۰ گانه استان با تولید مستندهایی در این زمینه، حضور برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی در شهرها و روستاها و توجه یکسان به پوشش خبرهای نقاط مختلف استان از اولویت‌های این مرکز است.

مهدی حیدری از فرماندار گناوه خواست برای بهبود شرایط ایستگاه پرقدرت تلویزیونی بینک، استقرار ایستگاه‌های متوسط قدرت و حمایت تجهیزاتی و مالی از خبرنگاران آزاد برای پوشش بهتر رویدادها و انعکاس ظرفیت‌های این شهرستان، همیار صداوسیما باشد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.