فرماندارگناوه: دولت سیزدهم بارقه امید را در مردم احیا کرد
فرماندارگناوه: دولت سیزدهم بارقه امید را در مردم احیا کرد

گناوه – ایرنا – فرماندار گناوه گفت: دولت سیزدهم بارقه امید را در بین مردم احیا و ایجاد کرد که آینده نویدبخشی برای کشور در پی خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرمانداری گناوه روز سه شنبه به نقل از محمد تقی صفری در نشست تکریم و  معارفه رئیس ثبت احوال این شهرستان افزود: همه  مسئولان باید با تکریم و احترام به ارباب رجوع و رفع مشکلات جامعه، بتوانند امید را  در بین مردم تقویت کنند.

وی با اشاره به اینکه کرامت امروز ما حاصل فداکاری‌های جانبازان و شهدا و ایثارگران است، گفت: مسئولان به مستضعفان و اقشار ضعیف‌تر جامعه باید بیشتر توجه و رسیدگی داشته باشند.

صفری افزود: تسهیل و تسریع در راه اندازی کارها و درخواست‌های مراجعه کنندگان مورد توجه و دستور کار مدیران همه دستگاه‌ها باشد.

وی با گرامیداشت فرارسیدن  سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مکتب شهید سلیمانی در همه امور کاری و زندگی مسئولان الگو قرار گیرد.

فرماندار گناوه از تلاش‌های مخلصانه رئیس سابق اداره ثبت احوال شهرستان در عرصه‌های مختلف تقدیر کرد و افزود: انتظار می‌رود رئیس جدید نیز که از رزمندگان و ایثارگران و از نیروهای باتجربه است با تلاش هر چه بیشتر و تعامل با مسئولان در خدمت رسانی بهتر به مردم گام بردارد.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: پروژه تکمیل اطلاعات نسبی و سببی افراد (هویت خانوادگی) یکی از پروژه‌های مهم است که در این مدیریت در دست اجرا است.

اسکندر پاسالار افزود:  سازمان ثبت احوال از قدیمی ترین دستگاه‌ها در کشور به خدمت رسانی مردم در عرصه نظام اداری مشغول انجام وظیفه است.

وی بیان کرد: حذف نمادهای ستمشاهی یکی از مهم ترین خدمات ثبت احوال است و به عنوان  اولین دستگاهی بود که موفق شد بخوبی عمل کرده و   شناسنامه‌ها را به رغم حجم بسیار بالا به شناسنامه‌های جمهوری اسلامی تبدیل کند.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: پایگاه اطلاعاتی و جمعیتی کشور یکی از پایگاه‌های بسیار قوی و غنی است که  ثبت احوال در اختیار دارد و  بیش از ۲۰۰ نقطه در کشور به صورت آنلاین و آفلاین اطلاعات را از این پایگاه دریافت و احراز هویت کرده و  به متقاضیان خود خدمت ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: ارائه کارت هوشمند ملی از دیگر خدماتی است که از زیرساخت‌های مهم در دولت الکترونیک محسوب می‌شود.

پاسالار گفت: ثبت احوال در سطح شهرستان‌ها و استان دارای دو شورای مهم ثبت وقایع حیاتی و شورای راهبردی جمعیت است که انتظار می‌رود فرمانداران این جلسات را مدیریت کنند.

در پایان این نشست سعید میرزایی به عنوان سرپرست اداره ثبت احوال شهرستان گناوه معرفی و از تلاش‌های سهراب تمیمی رئیس سابق تجلیل شد.