فرماندارگناوه: شهیدسلیمانی الگوی استکبارستیزی است
فرماندارگناوه: شهیدسلیمانی الگوی استکبارستیزی است

گناوه – ایرنا – فرماندار گناوه گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد و الگوی مبارزه با استکارجهانی و ظلم ستیزی است.

به گزارش ایرنا، محمدتقی صفری روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌ریزی بزرگداشت دومین سالروز شهادت شهید سلیمانی افزود: سیدالشهدای جبهه مقاومت حامی مستضعفان و آزادی خواهان جهان بود و از ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی در زندگی، رفتار و منش و کردار برخوردار بود که باید الگوی مسئولان قرار گیرد.

وی اظهارداشت: اخلاص یکی از ویژگی های بارز و برجسته سردار دل‌ها قاسم سلیمانی بود که باعث محبوبیت ایشان در قلوب مسلمانان و آزادی خواهان جهان شده است.

صفری گفت: وجود ذاتی و زندگی شهید سلیمانی مالامال از صداقت، ایمان، تقوا و روحیه الهی و معنوی و عمل گرایی بود و هر کجا احساس خطر می‌کرد حضور می یافت و بارها آن را به اثبات رساند.

فرماندار گناوه افزود: شهید سلیمانی مطیع و پیرو ولایت فقیه بود و همواره در این مسیر  قدم برمی‌داشت.

وی ادامه داد: سردار دل‌ها تنها به شیعیان تعلق نداشت بلکه برای همه فرق دینی الگو و به تعبیر رهبرمعظم انقلاب یک مکتب بود.

فرماندار گناوه با بیان اینکه سردار سلیمانی، در ایجاد امنیت منطقه نقش بسیار موثری داشته است، افزود:  اقتدار و قدرت و توان ایران اسلامی یکی از ابعاد وجودی مکتب شهید سلیمانی است و باید با افتخار از نام این شخصیت بزرگ یاد کنیم و پند بگیریم.

صفری گفت: باتوجه به اینکه سپاه این شهرستان برنامه های مختلفی برای بزرگداشت دومین سالروز شهادت سلیمانی پیش بینی کرده است، ادارات همکاری و تعامل لازم داشته باشند.

فرماندارگناوه بیان کرد: در آیین ویژه گرامیداشت دومین سالروز شهادت قاسم سلیمانی در مصلای جمعه، پروتکل‌های بهداشتی کامل اجرا شود و ماسک در اختیار شرکت کنندگان قرار گیرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: شهید سلیمانی به یک فرد و حزب و جناح خاصی تعلق ندارد  زیرا که برای دفاع  از دین مبین اسلام و آرمان های انقلاب مجدانه تلاش کرد و در این راه به درجه رفیع شهادت نایل شد.

سرهنگ سهشوار حاجی پور افزود: سپاه این شهرستان برای گرامیدشت دومین سالروز شهادت سردار و محبوب دل‌ها سلیمانی که به نام هفته مقاومت نام‌گذاری شده برنامه‌های متعددی در سطح این شهرستان پیش بینی کرده است.

وی اظهارداشت: در این راستا برنامه ویژه‌ای در روز چهارشنبه هفته جاری همزمان با ایام فاطمیه دوم و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مصلای جمعه این شهرستان برگزار خواهد شد.