فرماندارگناوه: مبارزه با فساد در صدر برنامه اداره‌ها قرار گیرد
فرماندارگناوه: مبارزه با فساد در صدر برنامه اداره‌ها قرار گیرد

گناوه– ایرنا– فرماندار گناوه گفت: انقلاب اسلامی برپایه مبارزه با ظلم و فساد پیروز و شکل گرفته است و باید این امر مهم همراه با پاکدستی در راس امور مسئولان و کارکنان اداره های این شهرستان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدتقی صفری روز دوشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: فساد برابر قانون اشد مجازات دارد و باید همه برای فساد ستیزی دست به دست هم دهیم و اگر مدیری سهل انگاری و اهمالی در این زمینه از خود نشان داد باید پاسخگو باشد و برخورد صورت گیرد.

وی  با بیان اینکه باید بدانیم که ما مسئولان امین مردم هستیم و باید امانتدار خوبی برای آنها باشیم، گفت: مردم به عنوان بهترین قاضی رفتار و کردار و برخورد ما را می بییند و قضاوت می کنند.

صفری ادامه داد:  مسئولان امانتدار همه امور مردم باشند و خدمات پاک و صادقانه و بی مزد و منت از اولاترین آنها است.

فرماندار گناوه بیان کرد: شیطان همواره در کمین انسان است  و دست بردار نیست ، باید مراقب باشیم  و اگر خطایی صورت گرفت بجد روی آن نظارت و کنترل شود.

وی گفت: مدیران باید ارتباط خود را با مردم بصورت مستمر ادامه دهند و حوزه هایی که بیشتر با آنها سروکار دارند، بصورت میدانی در بین آنها حضور یابند و نسبت به خواسته و مشکلات آنها پاسخگو باشند و رسیدگی کنند.

صفری  اظهارکرد: مدیران باید در درون ادارات خود به خواسته و مشکلات مراجعه کنندگان رسیدگی کنند و آنها را به این اداره و آن اداره و فرمانداری نچرخانند.

وی افزود: صرفه جویی بهینه در مصرف آب و برق به  فرهنگ تبدیل شود و در دستور کار ادارات قرار گیرد.

صفری ادامه داد:  در زمان ساعات اداری از مصارف لوازم برقی پرمصرف از جمله کولرهای گازی اضافی بجد پرهیز شود.

فرماندارگناوه گفت:  خدمات دهی و رسیدگی به  امور ایثارگران در اولویت ادارات قرار گیرد.

وی از مدیران ادارات شهرستان خواست تا عملکرد و فعالیت های حوزه های کاری خود را به صورت گسترده برای مردم بازگو و در فضای مجازی و رسانه ها اطلاع رسانی کنند.

صفری با گرامیداشت سالروز شهادت شهید چمران گفت: جوان‌ها باید با رفتار و منش این شهید بزرگوار آشنا شوند و آنها را الگوی خود قرار دهند.

امام جمعه گناوه گفت: شهید چمران برای همه ملت ایران و آزادی خواهان یک اسوه است.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: این شهید والامقام دارای مقام های علمی بالایی بود و در عرصه های معنوی، مذهبی و اعتقادی و دینی پیشتاز و الگویی بسیار ارزشمند است.

وی با تبریک هفته قوه قضاییه گفت: هدف از قضاوت اجرای عدالت است و  امروز حکومت اسلامی ایران در راستای حکومت حضرت علی (ع)  که برپایه عدالت بوده گام برمی دارد.

در این جلسه عبدالحمید شیخی به عنوان مسئول ستاد اقامه نمازجمعه گناوه معرفی و از زحمات مسئول سابق حسین بستانی و  همچنین دو دانش آموز گناوه ای راه یافته به مجلس دانش آموزی تقدیر و تجلیل  به عمل آمد.