فرماندار گناوه: خبرنگاران راهپیمایی ۲۲ بهمن را مستندسازی کنند
فرماندار گناوه: خبرنگاران راهپیمایی ۲۲ بهمن را مستندسازی کنند

گناوه – ایرنا – فرماندار گناوه گفت: خبرنگاران رسانه‌های شهرستان راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را مستندسازی کنند و در تهیه اخبار و گزارش‌های این جشن ملی پوشش لازم داشته باشند.

به گزارش ایرنا، محمدتقی صفری روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: انقلاب اسلامی ایران، نظامی متکی بر مردم است که در صحنه‌های مختلف با صلابت و با بصیرت و آگاهانه حضور می‌یابند و این نقطه امید و پشتیبانی برای همه ما است.

وی اظهارداشت:  با حضور پرصلابت و پرشور ملت غیور ایران در صحنه‌های مختلف نظام مقدس اسلامی ،دشمن جرات نگاه به کشور را ندارد و این پشتیبانی ،نقشه دشمنان را خنثی و بر دوام نظام مردمی با محوریت ولایت فقیه می‌افزاید.

فرماندار گناوه گفت: باتوجه به شرایط قرمز کرونایی شهرستان،  راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به صورت خودرویی برگزار خواهد شد و  همه آحاد مردم و مسئولان در این جشن ملی پرشور و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شرکت کنند.

وی یادآورشد: نصب پرچم و تمثال مبارک امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بر خودروها، طراحی سیستم صوتی مناسب، سرعت و دقت در حرکت خودروها با محوریت و کنترل پلیس مدنظر قرار گیرد.

صفری بیان کرد: در مسیر عبور خودروها، پوشش امنیتی، شعارهای متناسب دهه مبارک فجر، پخش سرودهای حماسی، زمان حرکت و شروع و پایان مراسم به طور دقیق برنامه ریزی و هر نهاد و دستگاه وظایف خود را در این زمینه انجام دهد.

فرماندار گناوه ادامه داد: برنامه‌های ۲۲ بهمن  به گونه‌ای طراحی شود که  مردم بتوانند به موقع در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه از شعائر دینی مسلمانان جهان حضور یابند.

وی  افزود: شبکه بهداشت و هلال احمر نسبت به تهیه ماسک در محل ورودی مصلای جمعه اقدام کنند و در  اختیار کسانی که به همراه ندارد قرار گیرد.

صفری  گفت: مساجد در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ،نقش آفرینی محوری  داشته باشند و پخش گلبانگ الله اکبر و آهنگ‌های انقلابی در شب و روز ۲۲ بهمن از بلندگوها مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان تاکید کرد: ادارات، سازمان‌ها، نهادها، بازار و اصناف باید دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص زدن ماسک را به جد رعایت کنند تا دچار شرایط سخت با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال نشویم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه گفت: در دهه مبارک فجر امسال بیش از ۳۰۰ برنامه مختلف  طراحی و اجرا شد که با توجه به قرار گرفتن شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی بیشتر آنها به سمت فضای مجازی سوق داده شد.

ضرغام مردانی افزود: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و بزرگداشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در گناوه به صورت خودرویی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: آغاز مسیر راهپیمایی  در نظر گرفته شده از بسیج مرکزی است که به سمت میدان امام (ره)، یادمان شهدای گمنام و گلزار مطهر شهدا ادامه و تا مصلای جمعه پایان خواهد یافت.

وی گفت:  سخنران مراسم یوم الله ۲۲ بهمن فرماندار شهرستان خواهد بود که پس از آن نیز نماز عبادی سیاسی جمعه اقامه خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه اظهارداشت: پنج شنبه شب (۲۱ بهمن)  گلبانگ الله اکبر همزمان با سراسر کشور از بام خانه‌ها، مساجد و اماکن شهر همراه با نورافشانی در ساحل و یادمان شهدای گمنام انجام خواهد شد.