فرماندار گناوه: سرمایه گذاران زیرساخت های گردشگری حمایت می شوند
فرماندار گناوه: سرمایه گذاران زیرساخت های گردشگری حمایت می شوند

گناوه – ایرنا – فرماندار گناوه گفت: زیرساخت‌های گردشگری این شهرستان نیازمند توسعه است و آماده همکاری و حمایت از سرمایه‌گذاران در این حوزه هستیم.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرمانداری گناوه روز چهارشنبه به نقل از محمد تقی صفری  اعلام کرد: شهرستان گناوه برای جذب هر چه بیشتر گردشگر و ارائه خدمات بهتر به این مسافران و هموطنان نیازمند توسعه زیرساخت‌های مهم از جمله در زمینه امکانات رفاهی، اسکان، ورزشی، تفریحی و فرهنگی است که باید ایجاد و توسعه یابند.

وی گفت: نگاه ما بر این است که  هموطنان بتوانند با سفر به شهرستان از  ظرفیت‌ها و ایجاد زیرساخت‌های استفاده لازم کنند که  باعث رونق و توسعه منطقه و درآمدزایی خواهد شد.

 فرماندار گناوه افزود: باتوجه به ورود شمار زیادی از هموطنان به این شهرستان، مسئولان  در کنار مردم مهمان نواز و شریف و کارگزاران در بخش خصوصی در تلاشند تا  از ظرفیت ها و توانمندی‌ها برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هموطنان استفاده کنند.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر گناوه بیان داشت: در هفته جاری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی مسائل و مشکلات یکی از سرمایه گذاران بومی این شهرستان جهت اجرای پروژه گردشگری که شامل یک مجتمع مهم تفریحی، ورزشی و اقامت‌گاهی  است  بررسی شد که در صورت اجرایی شدن ،  اشتغال دو هزار نفر را به صورت مستقیم فراهم خواهد کرد.

وی یادآورشد: از همه سرمایه گذاران و کسانی که توانمندی برای ایجاد توسعه زیرساخت‌ها در این شهرستان  دارند ، دعوت می کنیم و آماده هرگونه حمایت و همکاری هستیم.

شهرستان گناوه در تعطیلات نوروز امسال رتبه اول ورود مسافران و گردشگران را در استان بوشهر دارا است.