فعالیت گروه‌های جهادی در استان بوشهر گسترش یافت
فعالیت گروه‌های جهادی در استان بوشهر گسترش یافت

بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: فعالیت گروه‌های جهادی استان بوشهر در حوزه‌های مختلف گسترش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو عصر دوشنبه در نشست با مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر اظهار داشت: بسیج و سپاه در عرصه‌های مختلف برای ارائه خدمات به مردم آماده هستند.
وی به توان بالای بسیج در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: بسیج ظرفیت بسیار مهمی در رسیدگی به مشکلات در زمان حوادث غیرمترقبه است که در آمادگی کامل قرار دارد.
فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر ادامه داد: بسیجیان برای همکاری با مدیریت بحران آمادگی کاملی دارند و در هر زمانی که نیاز باشد وارد عمل خواهند شد.
وی با اشاره به مشارکت گروه‌های جهادی در حل مشکلات بحران‌ها و حوادث و رسیدگی به آسیب‌دیدگان تصریح کرد: توجه به آموزش آحاد جامعه نسبت به حوادث غیرمترقبه و آمادگی برای مقابله با آسیب اینگونه بحران‌ها ضروری است.
نقش گروه‌های جهادی در رسیدگی به بحران‌ها
سردار رزمجو تاکید کرد: اطلاع‌رسانی و ارائه آموزش از طریق فضاهای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و آشنایی دانش‌آموزان با بحران‌های غیرمترقبه و حوادث طبیعی ضروری است.
وی با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در رسیدگی به مشکلات نیازمندان و محرومیت‌زدایی خاطر نشان کرد: گروه‌های جهادی همواره در نقاط محروم و کم برخوردار برای رسیدگی به مشکلات مردم حضور فعال دارند که اکنون در زمینه‌های عمرانی، معیشتی، آموزشی، فرهنگی و موارد گوناگون اجتماعی فعالیت می‌کنند.
فرمانده سپاه استان بوشهر نقش گروه‌های جهادی در رسیدگی به بحران‌ها بسیار اثرگذار دانست و تصریح کرد: با توجه به آمادگی گروه‌های جهادی و با توجه به تخصص آنان می‌توانند در حل مشکلات بحران‌ها و حوادث و رسیدگی به آسیب‌دیدگان مشارکت کنند.