مدیریت اقتصادی ورزش در استان بوشهر وضعیت مطلوبی ندارد
مدیریت اقتصادی ورزش در استان بوشهر وضعیت مطلوبی ندارد

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر حمایت از ورزشکاران استان، گفت: مدیریت اقتصادی ورزش در استان بوشهر وضعیت مطلوبی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر دوشنبه در نشست با رئیس و کارکنان هیئت فوتبال استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های ورزشی بسیار بزرگی است که باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به علاقه بیش از ۸۵ درصد مردم استان بوشهر به ورزش خاطرنشان کرد: این میزان علاقمندی و انس مردم استان بوشهر با ورزش ظرفیت بزرگی است که باید به خوبی از آن استفاده شود.
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه حال اقتصاد ورزش در استان بوشهر خوب نیست و این خیلی به کلان مدیریت ورزش استان لطمه می‌زند تصریح کرد: مدیریت اقتصاد ورزش استان بوشهر وضعیت مطلوبی ندارد.
وی با ابراز نگرانی از وضعیت مدیریت اقتصاد ورزش استان و با تاکید بر چاره‌اندیشی برای این موضوع افزود: استان بوشهر از جهت پیوست‌های ورزشی یکی از استان‌های قوی است اما از این ظرفیت خیلی کم استفاده شده است.
آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه مردم داری اصل کارخانه داری است، تصریح کرد: در برخی از استان‌ها صنایع و کارخانه‌ها خیلی به ورزش کمک و حمایت می‌کنند و این نشان می‌دهد که مسئولان کارخانه‌ها به وظیفه اجتماعی خود عمل کرده و ورزش دوست هستند و از آن طرف مسئولان آن استان‌ها نیز با کارخانه‌ها همراه هستند.
وی ادامه داد: بوشهر اولین اقتصاد ایران در تولید سرانه ملی است و نباید وضعیت اقتصاد ورزش استان بوشهر اینگونه ضعیف باشد. تحول عظیم در عرصه اقتصاد ورزش و باشگاه داری استان باید صورت گیرد و این از ضروریات است.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به وضعیت فوتبال ساحلی استان، افزود: در عرصه فوتبال ساحلی بوشهر الگو و قطب کشور است و باید به این رشته توجه ویژه شود.
وی با اشاره به مشکلات ورزش استان، اظهار کرد: در کلان ورزش استان به این چند عنصر از جمله مدیریت اقتصاد مدیریت، مدیریت باشگاه داری، زیرساخت‌های خصوصی‌سازی، مدیریت حوزه فنی و وحدت، همدلی و اخلاق محوری نیاز داریم.