مدیر و معلمان یک مدرسه دیلم آموزشگاه خود را تعمیر و بهسازی کردند
مدیر و معلمان یک مدرسه دیلم آموزشگاه خود را تعمیر و بهسازی کردند

گناوه – ایرنا – مدیر و معلمان مدرسه شهید محمدی شهرستان شهرستان دیلم استان بوشهر در یک حرکت جهادی و خودجوش، اقدام به تعمیر و بهسازی این آموزشگاه کردند.

مدیر آموزش و پرورش دیلم روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن تقدیر از اقدام شایسته مدیر و معلمان مدرسه شهید محمدی دیلم گفت: فرهنگیان همواره ثابت کرده‌اند که در همه عرصه‌ها، ایثارگرانه آماده خدمت رسانی هستند.

محمد مهدی محسنی اظهارداشت: در این راستا مدیر و معلمان این مدرسه برای  تحقق بیانات مقام معظم رهبری، تقویت کار گروهی و ترویج روحیه همدلی، ایثار، خودجوش و جهادی در امر  ترمیم و بازسازی با هم مشارکت کردند.
 وی افزود: تمامی فضای مدرسه از قبیل ترمیم و بازسازی میز، نیمکت و کمدها، تاسیسات آب و برق، لکه‌گیری و گچ‌کاری کل مدرسه، نقاشی کل ساختمان، رنگ‌آمیزی در و پنجره، زیباسازی و دیوارنویسی، شست و شو و نظافت کلی به همت مدیر و معلمان این آموزشگاه که مزین به نام شهید است، انجام شد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم بیان کرد: در این حرکت جهادی،  به همت اولیا و خیران بیش از ۴۰۰میلیون ریال برای خرید مواد اولیه نظیر رنگ و روغن، چوب ام دی اف، وسایل و لوازم برق کشی مساعدت شد.

وی یادآورشد: مدرسه شهید محمدی از قدیمی ترین مدراس در شهر دیلم واقع است.

شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر واقع است.