مراسم تجلیل از همسران شهدا در بوشهر برگزار شد
مراسم تجلیل از همسران شهدا در بوشهر برگزار شد

بوشهر- همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس آئین تجلیل از ۱۰۰ نفر از همسران شهدا در استانداری بوشهر برگزار شد.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار بوشهر عصر چهارشنبه در آئین تجلیل از همسران شهدا در استان بوشهر با تأکید بر تشکیل کارگروه تخصصی در پیگیری مطالبات همسران و فرزندان شهدا اظهار داشت: خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران مایه دلگرمی و رسالت همگانی است.
احمد محمدی‌زاده با تأکید بر توجه بر تحقق مطالبات همسران و فرزندان شهدا گفت: اشتغال و مسکن فرزندان شهدا در اولویت قرار دارد و در راستای حل مشکلات و تحقق مطالبات همسران شهدا از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.
وی جایگاه مهم این عزیزان در ۸ سال دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: همان گونه که شهدا از جایگاه و منزلت بزرگی نزد خداوند متعال و ملت ایران برخوردارند همسران آنان هم از جایگاه با اهمیت و ممتاز بهره‌مند هستند.
استاندار بوشهر با بیان اینکه همسران شهدا سرمایه مهم زندگی خود تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کردند گفت: همسران شهدا در جامعه بسیار مهم و اثرگذار و در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جایگاه مهمی برخوردار هستند.
وی قبور مطهر شهدا را زیارتگاه عارفان دانست و بیان کرد: گلزار شهدا و مزار شهیدان گرانقدر زیارتگاه عاشقان و عارفان خواهد شد.
در این آئین به منظور نقش مهم بانوان در دفاع مقدس و ضرورت تبیین این نقش برجسته، ۱۰۰ نفر از همسران شهدا استان بوشهر مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد خبر ۵۸۹۷۱۶۷