مرزبانی به پیشرفته‌ترین امکانات مجهز است
مرزبانی به پیشرفته‌ترین امکانات مجهز است

بوشهر- جانشین فرماندهی مرزبانی فراجا گفت: نیروهای مقتدر مسلح و مرزبانی به پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات و سلاح ایمان و ولایت مداری مجهز هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرزبانی استان بوشهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلال ستاره در جمع فرماندهان، کارکنان و فرزندان کارکنان مرزبانی استان بوشهر گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی نیروهای مقتدر مسلح و مرزبانی به پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات و سلاح ایمان و ولایت مداری مجهز هستند.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به همت و تلاش مردان و زنان انقلابی و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری توانسته به عنوان ام‌القری جهان اسلام ندای عدالت خواهی و آزادگی را سر دهد.
وی گفت: استکبار جهانی در رأس آن آمریکای جنایتکار و ایادی وابسته منطقه به دنبال تضعیف نظام اسلامی و شکاف بین مردم، مسئولین و تضعیف باورهای دینی و مذهبی مردم عزیز ایران هستند ولی با هوشیاری و بصیرت مردم این نقشه خنثی خواهد شد.
جانشین مرزبانی فراجا بیان داشت: آمریکای جنایتکار با پرورش داعش در منطقه و جنایت‌های زیادی که این گروه تروریستی وابسته به آمریکا در سوریه‌، عراق و سایر ملت‌های مسلمان انجام دادند ولی با حضور رزمندگان دلیر جبهه مقاومت در رأس آن حاج قاسم سلیمانی تاروپود این گروه درهم پیچیده شد.
وی گفت: امروز دشمنان و منافقین اعتقادات مذهبی، دینی، اخلاقی و خانواده‌ها را نشانه گرفتند که باید با هوشمندی مسئولین و توجه به خانواده‌ها خصوصاً فضای مجازی با این دسیسه دشمنان مقابله کرد.