مکتب شهید سلیمانی در دانشگاه و حوزه تدریس شود
مکتب شهید سلیمانی در دانشگاه و حوزه تدریس شود

بوشهر- معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی در دانشگاه و حوزه تدریس شود، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی برای نظام مقدس قدرت و اقتدار ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد انگالی دوشنبه شب در مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی که در مصلی امام خامنه ای شهر خورموج برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب ما برای اسلام در کشور شکل گرفت، اظهار داشت: انگیزه امام (ره) از انقلاب احیا اسلام ناب محمدی بود.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه افزود: اسلام برای اینکه جاری باشد نیاز به امتی دارد که در مسیر اسلام استقامت و ایستادگی کند.
سردار انگالی ادامه داد: حاج قاسم به ذکر ما احتیاج ندارد و مکتب حاج قاسم برای ما است و ما باید در این مجالس به این مطلب توجه کنیم که در این مسیر و خط که حاج قاسم هست چه مسئولیتی بر عهده داریم.
وی ادامه داد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برای نظام مقدس اسلامی قدرت و اقتدار ایجاد کرد.
انگالی اضافه کرد: در خط مبارزه ما و استکبار یا ما باید از میدان خارج شویم یا استکبار و در طول ۴۳ سال انقلاب به آشکار می‌بینیم در این مبارزات عزت و اقتدار جمهوری اسلامی پیروز است.

وی با بیان اینکه در خاورمیانه هیچ تصمیمی بدون نظر ایران امکان پذیر نیست، گفت: بواسطه اقتدار ایران اسلامی تمامی نقشه‌های آمریکا نقش بر آب شد.
انگالی تصریح کرد: آمریکا بنا داشت انقلاب اسلامی نباشد و از فردا انقلاب دشمنی آنها آغاز شد و با گذشت زمان این دشمنی چهره اش را آشکار کرد.
وی با بیان اینکه معامله قرن آمریکا و ساختن داعش برای این است که مناسبات آمریکا در منطقه به نفع خود شکل دهند، افزود: در هر مرحله از جنگ با آمریکا ما پیروز شدیم.
وی خاطر نشان کرد: در همه میادین عراق، سوریه، یمن، افغانستان و لبنان با آمریکا طرف هستیم و در همه میادین پیروز ما هستیم.
انگالی با بیان اینکه انصارالله یمن خار چشم آمریکا است، گفت: حزب الله لبنان تمامی نقشه‌های آمریکا و رژیم صهیونیست را نقش بر آب کرده است.
وی ادامه داد: آمریکا در تمامی تقابل‌ها با حاج قاسم شکست خورد و آخرین آنها فرار ذلیلا نه از افغانستان به وسیله طالبان بوده است.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه اضافه کرد: آمریکا برای ماندن ۱۰۰ ساله در افغانستان و سرنگونی بشار اسد در سوریه و قطع ارتباط ایران با حزب الله آمده بود.
وی اظهار داشت: آمریکا بنا داشت عراق را به سه کشور تجزیه کند و برنامه داشتند به مرزهای ایران برسند منتها با تدبیر حاج قاسم امروز دست توانمند ایران تا مدیترانه رسیده است.
انگالی افزود: وحشت شکست قطعی عربستان در یمن وجود آمریکا را به لرزه انداخته است.
وی با بیان اینکه تمام تصمیم گیری های شهید بر محور انقلاب بوده است، گفت: اطاعت از ولایت و رهبری از مهمترین ویژگی‌های حاج قاسم بوده است.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه اظهار داشت: با وجود اینکه دشمن به دنبال ناامیدی ما است نباید مکتب و خط حاج قاسم فراموش کنیم.