نمایش ” نشون عاشقی” از گناوه در جشنواره ملی رضوی شرکت می‌کند
نمایش ” نشون عاشقی” از گناوه در جشنواره ملی رضوی شرکت می‌کند

گناوه – ایرنا – نمایش “نشون عاشقی” کاری از گروه تئاتر ایلیا بندرگناوه در هشتمین جشنواره ملی آیین‌های نمایشی در فرهنگ رضوی شرکت می‌کند.‌

محمد مظفری نویسنده وکارگردان این نمایش روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: نمایش نشون عاشقی، برگرفته از آیین‌های رضوی در استان بوشهر است که در قالب یک درام و داستان نمایشی در فضای باز اجرا می شود.
وی اظهارداشت: در این نمایش سعی شده است با استفاده از موسیقی و آیین های استان  بوشهر، داستانی با موضوع ارادت مردم این منطقه  به امام رضا(ع) روایت شود.
مظفری افزود: نمایش نشون عاشقی قرار است در روزهای ۱۶ تا ۱۸ خرداد در شهر یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد در کنار دیگر گروه‌های منتخب به اجرا درآید.
وی گفت: این نمایش با همکاری انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان  استان بوشهر تولید شده و ۱۵ هنرمند گناوه‌ای درآن همکاری دارند.
نویسنده و کارگردان این نمایش یادآورشد: علیرضاشریف، عبدالمحمد سراجی، روح الله پورقصاب، رضا رحمانی، مریم مظفری، امیررضا مظفری، ابوالفضل پورقصاب، علی تیرنا، محمد دارمی و صادق نیک پرست، عوامل و بازیگران این نمایش هستند.

جشنواره امام رضا (ع)  هر سال در دهه کرامت و در بخش های مختلف به میزبانی استان های کشور به صورت ملی و بین المللی برگزار می شود.