نکات ایمنی در شناگاه‌های بوشهر مد نظر قرار گیرد
نکات ایمنی در شناگاه‌های بوشهر مد نظر قرار گیرد

بوشهر- فرماندار شهرستان بوشهر گفت: انتظار می‌رود که نکات ایمنی در برنامه‌های گردشکری دریایی و استفاده از شناگاه‌های بوشهر مد نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی عصر سه‌شنبه در بازدید از اسکله جفره و ساحل پارک تی وی بوشهر اظهار داشت: شاهد حضور گسترده مسافران نوروزی در استان بوشهر هستیم.
وی با تاکید بر لزوم رعایت مسائل ایمنی در برنامه‌های نوروزی خاطرنشان کرد: در سفرهای گردشگری دریایی و شناگاه ها نکات ایمنی به صورت جدی رعایت شود.
فرماندار بوشهر بیان داشت: شهر بوشهر با برخورداری از پتانسیل‌های مختلف ساحلی و دریایی، جاذبه‌های فراوانی برای حضور گردشگران از نقاط مختلف کشور دارد.
وی اداره بندر و دریانوردی استان بوشهر را نهادی مهم و تأثیر گذار در گردشگری و دریانوردی دانست و افزود: در راستای توسعه دریانوردی و استفاده بهینه از نعمت دریا و توسعه گردشگری و دریایی در ایام نوروز نکات ایمنی به صورت جدی رعایت شود.
رحیمی با تقدیر از تلاش‌ها و همکاری‌های مرزبانان استان بوشهر گفت: باید عزیزان ما در حوزه گردشگری دریایی با رعایت نکات ایمنی و بستن جلیقه نجات و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی سفری به یاد ماندنی را برای مسافران به یاد بگذارد.
فرماندار بوشهر تصریح کرد: مسافران نوروزی با رعایت نکات ایمنی و شنا نکردن در ساحل سفری بی خطر و به یاد ماندنی را برای خود و عزیزانشان رقم بزنند.