گروه‌های فعال فرهنگی و مذهبی در شهرستان گناوه حمایت شوند
گروه‌های فعال فرهنگی و مذهبی در شهرستان گناوه حمایت شوند

گناوه- امام جمعه گناوه گفت:حضور جوانان و نوجوانان فعال فرهنگی با ایده‌ها و دیدگاه‌های دینی و انقلابی نقش مؤثری در زمینه مقابله با تهدیدهای دشمنان در فضای مجازی دارد که باید حمایت شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی یکشنبه شب در نشست با دختران گروه فرهنگی بنات‌المهدی گناوه اظهار داشت: فطرت انسان‌ها بر اساس پاکی و فطرت الهی است و امروز به برکت نظام مقدس اسلامی امروز زمینه فعالیت‌های دینی و فرهنگی در جامعه فراهم شده است.
امام جمعه گناوه افزود: اگر چه دشمن به تعبیر مقام معظم رهبری جنگ فرهنگی به راه انداخته است اما باید با تمام توان و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای مقابله با این هجمه و گسترش فرهنگ ناب اهل بیت (ع) گام برداشت.
وی گفت: امروز فضای مجازی هم فرصت و هم تهدید است و باید در این فضا تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

حجت الاسلام رکنی حسینی یادآور شد: حضور با شور و نشاط و انگیزه جوانان و نوجوانان فعال فرهنگی با ایده‌ها و دیدگاه‌های دینی و انقلابی نقش مؤثری در زمینه مقابله با تهدیدهای دشمنان در فضای مجازی و خنثی کردن نقشه‌های آنها دارد و باید زمینه برای فعالیت این گروه‌های فعال فرهنگی فراهم شود.
وی تصریح کرد: با توجه به فضاها و تبلیغات مسمومی که علیه ارزش‌های دینی توسط دشمنان اسلام و انقلاب به راه انداخته شده است جوانان و نوجوانان باید به عنوان افسران و سربازان این میدان مبارزه و جنگ پا به میدان بگذارند.
امام جمعه گناوه خاطرنشان کرد: به برکت نظام مقدس انقلاب اسلامی مردم به سمت مکتب اهل بیت (ع) جذب می‌شوند و این پذیرش‌ها بارقه امیدی است که آینده از آن مکتب اهل بیت خواهد بود و همه باید در این زمینه گام برداریم.

وی گفت: فعالیت‌های فرهنگی خوبی در مناسبت‌های ملی و مذهبی در راستای ترویج فرهنگ دینی و اسلامی در شهرستان توسط فعالان و دغدغه مندان فرهنگی انجام می‌شود که قابل تقدیر است ولی همه باید در این زمینه تلاش وافری داشته باشند.
وی با تقدیر از فعالیت‌های این گروه خودجوش فرهنگی گفت: تلاش و دغدغه و برنامه‌های این گروه در زمینه مشکلات فرهنگی جامعه بخصوص در حوزه بانوان قابل تقدیر است و آماده هر گونه حمایت و پشتیبانی از برنامه‌ها هستیم.