۱۰۰ پروژه در شهرستان دیر افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود
۱۰۰ پروژه در شهرستان دیر افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود

بوشهر- فرماندار شهرستان دیر بیان کرد: در هفته دولت ۱۰۰ پروژه با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که ۳۵۰ میلیارد تومان آن در سال جاری جذب شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز صبح شنبه در آئین تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان دیر اظهار داشت: شهرستان دیر از نظر زیرساخت‌ها از همه شهرستان‌های استان پایین‌تر است البته نیروهای جهادی از اوایل انقلاب تاکنون کارهای بزرگی انجام دادند و ما هم امروز به این روحیه جهادی و انقلابی نیاز داریم.
فرماندار شهرستان دیر افزود: این شهرستان دارای ظرفیت‌های بالایی همچون بیشترین مرز دریایی در استان و قطب تولید گوجه فرنگی خارج از فصل است.
وی ادامه داد: با همه خدماتی که جمهوری اسلامی در شهرستان دیر داشته ولی باز هم توازن و عدالت رعایت نشده است.

باربرز با بیان اینکه تمام کارهای شهرستان برعهده ما مدیران و کارمندان است، تاکید کرد: با توجه به مشکلات متعدد در حوزه زیرساخت‌های آب، برق، راه و اشتغال باید تلاش و اراده و روحیه انقلابی خود را چندین برابر کنیم.
وی با اعلام اینکه ما عملکرد خود را واقع بینانه به مردم ارائه می‌دهیم، ادامه داد: پروژه سایت آب‌شیرین کن دیر با اعتبار اولیه ۱۴ میلیارد تومان شامل ۱۰ کیلومتر شبکه آبرسانی و ۱۰ کیلومتر شبکه برق در هفته دولت کلنگ زنی می‌شود و کل اعتبار تکمیلی این پروژه ۱۲۸ میلیارد تومان است.
فرماندار شهرستان دیر بیان کرد: در هفته دولت ۱۰۰ پروژه با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که ۳۵۰ میلیارد تومان آن در سال جاری جذب شده است.

وی عنوان کرد: مدیران اداراتی که اعتبارات ملی را جذب و وارد شهرستان کنند هنر کرده اند و این گونه شهرستان از رخوت و سستی خارج می‌شود.
باربرز با تاکید بر اینکه کارهای بزرگی در شهرستان انجام گرفته است، گفت: امیدوارم تا پایان عمر دولت بخش عمده ای از زیرساخت‌های شهرستان را به سطح مطلوب برسانیم.
وی با بیان اینکه ما نقدپذیر هستیم، یادآور شد: مطالبه گری باید متقن، محکم، منطقی، اخلاق مدارانه و منصفانه باشد.
باربرز ابراز کرد: شهرستان دیر بر اساس مؤلفه‌های جمعیتی و مساحت در هزینه کرد اعتبارات سالانه رتبه اول استان دارد.
وی خاطرنشان کرد: کارمندان نمونه باید تأثیرگذار و الگویی برای دیگر کارمندان باشند.

فرماندار شهرستان دیر بیان داشت: باید ادارات در حوزه‌های مختلف تکریم ارباب رجوع، رسیدگی به مطالبات مردم، عملکرد کاری و سایر بخش‌ها ارتقا دهیم.
در این آئین از ۶۱ کارمند نمونه دستگاه‌های اجرایی شهرستان دیر تجلیل شد.