۱۸۰ میلیارد ریال برای توسعه شبکه برق شهرستان گناوه هزینه شد
۱۸۰ میلیارد ریال برای توسعه شبکه برق شهرستان گناوه هزینه شد

گناوه – ایرنا – مدیر برق گناوه گفت: به منظور توسعه، پایداری و اطمینان شبکه برق مشترکان این شهرستان، ۳۶ دستگاه ترانسفورماتور با هزینه کرد ۱۸۰ میلیارد ریال، پارسال نصب و راه‌اندازی شد.

جواد عرب روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در اواخر سال گذشه نصب هشت دستگاه ترانسفورماتور دیگر به مناقصه رفت که  اعتبار آنها تامین و  امسال اجرای آن آغاز شده است.

وی اظهارداشت: باتوجه به افزایش تعداد ساخت و سازها و توسعه شهر و روستاهای شهرستان و تقاضای زیاد مشترکان برای برخورداری از برق، در این راستا مدیریت اداره برق تصمیم به توسعه شبکه و نصب ترانسفورماتورها گرفت.

عرب در ارتباط با توسعه شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف در گناوه افزود: در مجموع ۱۳ هزار متر شبکه فشار ضعیف و بیش از چهار هزارو ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط با  اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در این شهرستان  اجرایی  شده است.

مدیر برق  گناوه گفت: باتوجه به کمبود بارش در سال گذشته و در پیش بودن فصل تابستان و گرمای زود رس، برای پایداری و جلوگیری از قطعی برق از همه همشهریان تقاضا می شود با صرفه جویی و مصرف بهینه، این مدیریت را  یاری کنند.

وی اظهارداشت: مشترکان با نصب نرم افزار ” برق من ” روی گوش‌های خود می‌توانند همه کارهای اداری را بدون مراجعه به اداره انجام دهند.

عرب، شمار اشتراک‌های برق شهرستان گناوه را ۵۶ هزار و ۲۳۰ مشترک اعلام کرد.