۲۳ پروژه‌ عمرانی و اقتصادی در دیلم افتتاح و اجرا شد
۲۳ پروژه‌ عمرانی و اقتصادی در دیلم افتتاح و اجرا شد

گناوه – ایرنا – در هشتمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر، سه شنبه در آیینی با حضور استاندار بوشهر ۲۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان دیلم با اعتبار یکهزار و ۵۹۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال افتتاح و اجرایی شد.

به گزارش ایرنا، از مجموع طرح‌های دهه فجر شهرستان دیلم، ۱۶ طرح افتتاحی و هفت طرح اجرایی است که در سفر امروز استاندار بوشهر به این شهرستان طرح بوم گردی سنتی “ارسطو” در بندر امام حسن و  پنج پروژه عمرانی شهری دیلم بهره‌برداری و  عملیات اجرایی محور دیلم – هندیجان به نمایندگی از مجموع ۲۳ طرح انجام می شود.

استاندار بوشهر و هیات همراه در بدو ورود به شهرستان دیلم وارد بخش امام حسن شد و با استقبال مسئولان در یادمان شهدای گمنام این بندر حضور یافتند و با نثار گل بر سر مزار این عزیزان ادای احترام و  تجدید میثاق کردند.

                                                 ۲۳ پروژه‌ عمرانی و اقتصادی در دیلم افتتاح و اجرا شد

پس از این برنامه، استاندار بوشهر با خانواده های  جانباز و آزاده سرافراز سیدحسن و سیدعلی موسوی در بندر امام حسن دیدار کرد.

بازدید میدانی از اسکله بندر امام حسن از دیگر برنامه‌های استاندار بوشهر در بندر بود.

پروژه اقامتگاه سنتی و بوم گردی بندر امام حسن اولین طرح افتتاحی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان دیلم با حضور استاندار بوشهر بود.

 ناصر کشاورزی فرماندار دیلم گفت: این واحد بوم گردی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت یکهزار مترمربع احداث و دارای ۱۲ اتاق و ۲۴ کمپ است.

                                     ۲۳ پروژه‌ عمرانی و اقتصادی در دیلم افتتاح و اجرا شد

طرح‌های گردشگری بندرحماد، توسعه پسکرانه بندر دیلم، سایت جدید شیلاتی شمالی دیلم، پایگاه انتقال خون و مرکز توانبخشی معلولان از جمله پروژه‌های مورد بازدید استاندار در سفر به شهرستان دیلم است.
ملاقات عمومی  نیز در این سفر یکروزه استاندار بوشهر پیش بینی شده است.

شهرستان دیلم در انتهای شمالی استان بوشهر قرار دارد.