۷۶ گروه جهادی در شهرستان دیر فعال هستند
۷۶ گروه جهادی در شهرستان دیر فعال هستند

بوشهر- فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر گفت: در شهرستان دیر ۷۶ گروه جهادی فعال هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ایرج سلیمانی دوشنبه‌شب در نشست شورای جهادی شهرستان دیر، اظهار داشت: از مجموع ۷۶ گروه جهادی فعال شهرستان دیر، سه گروه جهادی جغرافیامحور یا برون استانی هستند.
فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر بیان کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون طی ۱۸ مرحله رزمایش کمک مومنانه ۹ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی، چهار هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی، هزار و ۵۰۰ بسته نوشت‌افزار توسط گروه‌های جهادی بین نیازمندان توزیع و ۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شده است.
وی ادامه داد: در بحث عمرانی نیز ساخت ۶۰ واحد مسکن مددجویان و سه واحد مسکن معلولین، ۴۸ مورد تعمیر منازل نیازمند و ساخت ۳۵ سرویس بهداشتی برای نیازمندان از جمله اقدامات گروه‌های جهادی شهرستان دیر است که در راستای مأموریت بسیج یعنی خدمت رسانی، مردم داری و مردم یاری صورت گرفته است.
سلیمانی خواستار حمایت بیشتر شهرداران، دهیاران و ادارات از گروه‌های جهادی شد و عنوان کرد: با توجه به سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان و میناب هرمزگان و اعزام این گروه‌های جهادی در زمینه تجهیزات و وسایل نقلیه نیازمند همکاری ادارات هستیم.
وی تاکید کرد: بسیج و گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف سیل، واکسیناسیون، سم پاشی ملخ‌ها و … حضور فعال دارند و انتظار می‌رود در بحث تأمین تجهیزات و استخدام‌های دولتی مورد توجه قرار گیرند.
فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر گفت: یکی از پایه‌های اصلی انقلاب مردم هستند و ما خدمت رسانی به نیازمندان و محرومین را وظیفه خود می‌دانیم و به آن افتخار می‌کنیم.