رقم‌هایی که درمورد جابجایی چند بازیکن پیش از شروع رسمی فصل نقل و انتقالات مطرح می‌شود نشان از تداوم جولان دلال‌ها در تیم‌هایی می‌دهند که رقم‌های میلیاردی هزینه می‌کنند اما به ناکامی می‌رسند.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، فصل نقل و انتقالات تابستان لیگ برتر فصل پیش رو در حالی نزدیک به شروع شدن است که بار دیگر خبر از خریدهای پر سر و صدای تراکتور تبریز منتشر شده است.
سرخپوشان تبریزی که فصل گذشته با افق کسب عنوان قهرمانی وارد بیست و سومین دوره لیگ برتر شدند خیلی زود فهمیدند زین اسب خود را برای تاخت و تاز با مدعیان سنتی جام به خوبی زین نکرده‌اند.
انتخاب نفراتی همچون شجاع خلیل زاده، عارف آغاسی، محمد نادری، مهدی شیری، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین زاده، مهدی عبدی، عارف رستمی و حسین پورحمیدی بدون نظر دادن پاکو خمز سرمربی وقت این تیم همراه بود تا او بارها انتقاد صریح خود نسبت به جذب بازیکن را از طریق باشگاه مطرح کند.
موضوعی که شایعه رد پای پررنگ یکی از دلال‌های فعال فوتبال تبریز در جذب بازیکن برای تراکتور را بیش از پیش جدی کرد تا کار به شعار تماشاگران تراکتور در بازی‌های خانگی این تیم بکشد.

شعارهایی که قطعاً زحمت‌های محمدرضا زنوزی مالک باشگاه را نیز زیر سوال برد تا او بی میل به ادامه تیم‌داری شود اما کسی حاضر به خرید این باشگاه نشد تا بار دیگر خودش دست به کار شده و اداره تراکتور را عهده دار شود.
حالا در روزهایی که تراکتور نه سرمربی خودش را انتخاب کرده است و نه خبری از هیأت مدیره فعال برای مذاکره است خبر از جذب نفراتی همچون علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر منتشر شده که بی شک هر سه بازیکن فصل گذشته پرسپولیس تأثیر بسزایی در قهرمانی این تیم داشته‌اند اما بر کسی پوشیده نیست جذب بازیکن شاخص بدون اینکه کادر فنی نظر بدهد باز هم تکرار مسیر اشتباه تیم‌داری با هزینه‌های هنگفت میلیاردی را نشان می‌دهد.
مسیری که همواره برای کسب قهرمانی است اما به نظر می‌رسد منافع شخصی واسطه‌هایی که به فوتبال خصوصی و بازیکنان پول دوست رحمی ندارند پررنگ‌تر از این هدف است.

کد خبر ۶۱۴۵۴۲۰

مهدی مرتضویان