استقلال و آزادی از بزرگترین دستاردهای انقلاب است
استقلال و آزادی از بزرگترین دستاردهای انقلاب است

گناوه- فرماندار گناوه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دستاوردها و برکات زیادی برای کشور و جهان داشته است گفت: بزرگ‌ترین دستاوردها انقلاب، استقلال، آزادی و مبارزه با ظلم و استکبار بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی صفری پیش از ظهر جمعه در مراسم گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در مصلی جمعه گناوه اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی حق بر باطل، نور بر ظلمات و تاریکی و پیروزی مستضعفان بر مستکبران و غارتگران و بیداری و رهایی مردم مظلوم ایران اسلامی از چنگال و ظلم و ستم غارتگران بود.
فرماندار گناوه افزود: یوم الله ۲۲ بهمن یادآوری روزی است که با نفس مسیحایی امام راحل (ره) با همت و پشتیبانی ملت غیور و قهرمان ایران اسلامی، انقلاب شکوهمند اسلامی به پیروزی رسید و شاه خائن که دارایی‌های ملت ایران را در دست ابرقدرت‌ها و غارتگران قرار داده بود سرنگون شد.
وی گفت: ۲۲ بهمن احیاگر اسلام ناب است و انقلاب اسلامی، حکومتی بر پایه دین و دیانت و قرآن و ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت بر پایه مردم سالاری دینی برای همه مردم جهان به ارمغان آورد.
صفری تصریح کرد: در این روز بزرگ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حکومتی جدید با الگوگیری و اطاعت پذیری از اهل بیت عصمت و طهارت بر پایه اسلام و مردم سالاری دینی و بر محوریت ولایت فقیه بنیانگذاری کرد تا به دشمنان انقلاب بفهماند که می‌توان با تکیه بر مستضعفان و محرومان و مسلمین جهان حکومتی بر پایه دین و دیانت ایجاد کرد.
وی یادآور شد: دشمن در مسیر انقلاب اسلامی برای از میان برداشتن نظام اسلامی دست به توطئه‌های فراوانی از ترور نخبگان و رهبران تا سعی در ایجاد تشدد و جدایی، کودتا، جنگ تحمیلی، فشارهای اقتصادی زد اما به برکت امام عظیم الشان و خون شهدا همه آنها خنثی شدند و هر روز فتح الفتوحی جدیدی با تکیه بر جوانان توانمند و در سایه الطاف الهی و با تبعیت از ولایت فقیه برای کشور به ارمغان آمده است.

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه انقلاب سلامی دستاوردها و برکات زیادی برای کشور و جهان داشته است که خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین دستاوردها، استقلال، آزادی و مبارزه با ظلم و استکبار بوده است که و حیات تازه برای مستضعفان و محرومان داد.
وی گفت: در حالی که جهان در سیطره دو ابرقدرت شرق و غرب بود و کسی جرأت مخالفت با آنها را نداشت امام (ره) با تکیه بر قدرت الهی و عنایت امام زمان (عج) و به پشتیبانی و جانفشانی ملت ایران در برابر آنها سینه سپر کرد و هر روز بر قدرت ایران اسلامی افزود.
صفری بیان کرد: امروز نیز ملت بصیر و هوشیار و آگاه ایران اسلامی گوشه‌ای از بصیرت خود را به رخ جهانیان کشیدند و اعلام کرد که ما همان ملتی هستیم که در ۲۲ بهمن ۵۷ که پشت سر امام (ره) بودیم و امروز با تجربه، قدرت و توان و اراده قوی‌تر حضور هوشمندانه در پشت سر رهبری داریم.
وی گفت: جمهوری اسلامی دستاوردهای فراوانی در حوزه‌های مختلف در کشور به همراه داشته است و اگر امروز استکبار جهانی در برابر انقلاب اسلامی و ملت ایران ایستاده است به دلیل شجاعت‌ها و حماسه‌ها و بصیرت و وحدت و اتحاد و اطاعت پذیری از ولایت و تکیه بر توان داخلی است.
وی گفت: ایران اسلامی امروز به همت فرزندان و دانشمندان و جوانان خود در علوم مختلف از جمله پزشکی، نظامی، اجتماعی و عرصه‌های مختلف در رده‌های بالای جهان قرار گیرد.
فرماندار گناوه ادامه داد: مردم ایران شایسته بهترین خدمات هستند و باید برای مردم به دید نوکری با تمام توان تلاش کرد.
وی با اشاره به افتتاح برخی پروژه‌های شهرستان در دهه مبارک فجر با حضور استاندار گفت: در ایام الله دهه فجر امسال ۵۳ پروژه عمرانی و اقتصادی و خدماتی با اعتبار ۱۹۱ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و اجرا شد.
وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ نیز چندین طرح مهم اقتصادی و تولیدی پیش بینی شده است اضافه کرد: توسعه بنادر شهرهای گناوه و ریگ، احداث مسکن، ادامه گازرسانی و فاضلاب، کارخانه فولاد،، جاده ارتباطی گناوه میشان و گوره جاده کمربندی و بهبود مبلمان شهری، طرح‌های آموزشی از عمده این طرح در شهرستان است.