امام جمعه دیلم: مسوولان برای رضایت مندی عمومی تلاش کنند
امام جمعه دیلم: مسوولان برای رضایت مندی عمومی تلاش کنند

گناوه – ایرنا – امام جمعه دیلم استان بوشهر گفت: نباید به بهانه اجرای قانون برخی عملکردهای مسئولان باعث ایجاد نارضایتی عمومی شود .

به گزارش ایرنا، روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دیلم روز یکشنبه به نقل از حجت الاسلام محمود اسدی در آیین بزرگداشت روز شوراها در دفتر شورا افزود: قانون و مناصب خدمتگزاری ، ابزار و فرصتی برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب  و انحام و جلب رضایت مردم که همانا کسب رضایت خداوند است ولی متاسفانه گاهی برخی مسئولان  از قانون به عنوان سد و مانعی بازدارنده برای پیشبرد کارها استفاده می‌کنند.

امام جمعه دیلم با اشاره به برخی از مسائل و مشکلات شهرستان دیلم به اتفاقات اخیر بوستان خیرساز در منطقه تنوب شهر دیلم ، گفت: خدمت صادقانه به مردم عبادت است و هیچ نعمتی با ارزش تر آن نیست.

یدالله حیدری رئیس شورای اسلامی شهر دیلم گفت: در چندماهه خدمتگزاری شورای ششم ، همه اعضا با صمیمت ، همدلی ، تلاش و جدیت درون نهاد شورا در کنار شهردار جوان و پر کار منتخب خود برای تحقق اهداف و برنامه های توسعه بخش از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

وی افزود:  در این دوره تعامل و همراهی شورای شهر با دیگر سازمان‌ها و نهادهای شهرستان برای پیشبرد برنامه های کلان شهرستانی هدف مشترک همه اعضا بوده است

ایوب ترکزاده شهردار دیلم با قدردانی از حسن اعتماد و حمایت های شورای شهر به بیان و تشریح برخی عملکردهای ۶ ماهه دوره مدیریت شهری و شوراهای ششم  و برنامه‌ها و پروژه های پیش روی و در دست اقدام شهرداری در سال ۱۴۰۱ پرداخت.