بسیج در زمان حوادث از جمله زلزله و سیل یار و یاور مردم بوده است
بسیج در زمان حوادث از جمله زلزله و سیل یار و یاور مردم بوده است

گناوه – ایرنا – مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: بسیج در زمان حوادث از جمله زلزله و سیل یار و یاور مردم بوده و در انجام ماموریت‌های محوله به نحو احسن برآمده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمدامین خاضع روز شنبه در آیین یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی در دبیرستان نمونه دولتی شهدای فتح المبین این شهرستان افزود: بسیج نهادی مقدس است که بدون موازی کاری و دخالت در امور دیگران، تنها خدمت کردن در عرصه‌های مختلف انقلاب را سرلوحه خود قرار داده و این امر مهم را به اثبات رسانده است.

وی ادامه داد: بسیج از بدو تاسیس به فرمان معمار کبیر انقلاب باهدف خدمت کردن در  تمامی عرصه‌ها حضوری چشمگیر و فعال داشته و از آرمان‌های والای شهدا بخوبی حفاظت و پاسداری کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: امام راحل با درایت، ژرف اندیشی و آینده نگری بسیج را بنیان نهاد تا دشمنان نتوانند خدشه و آسیبی به ممکلت وارد کنند.

خاضع با گرامیداشت هفته مبارک بسیج و یادوخاطره شهدا افزود: شهدا حق بزرگی بر گردن تک تک مردم دارند و باید قدر آنها و خانواده‌هایشان را بدانیم.

وی بیان کرد: اگرچه بخشی از جامعه بویژه دانش آموزان نسل کنونی شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس  را ندیدند اما این احساس در آنها وجود دارد که برای کشور افتخار و حماسه‌های بزرگ آفریدند و تا همیشه یاد و خاطره و رشادت‌های آن عزیزان زنده می‌مانند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: ولایت فقیه نعمتی الهی است که نصیب ملت شده  و تاکنون نجات دهنده خیلی از  بحران‌ها و مشکلات کشور  بوده است.

خاضع افزود: اگر در مسیر و گوش به فرمان ولی فقیه باشیم، مشکلات حل خواهد شد.                                                          

مقام سپاه گناوه: هدف اصلی بسیج خدمت کردن است

مسئول کمیته راویان سپاه انصارالحسین (ع) گناوه هم با گرامیداشت یادوخاطره شهدای دانش آموز این شهرستان گفت: شهیدان با نثار جان خود افتخار و عزت برای کشور آفریدند.

حبیب بحرپیما افزود:  آموزشگاه شهدای فتح المبین گناوه، دانش آموزانی را تربیت و پرورش داد که  خود را فدای انقلاب و کشور کردند و در جبهه‌های حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

وی گفت: شهدای فتح المبین که تعدادی از آنها از همین آموزشگاه هستند در عملیات فتح المبین، بخش زیادی از خاک کشور را از دست متجاوزگران رها و ذلت پذیری را بر سربازان و فرماندهان رژیم بعثی عراق تحمیل کردند.

مدیر دبیرستان نمونه دولتی شهدای فتح المبین گناوه گفت:  دانش آموزان شهید این آموزشگاه به همراه دیگر شهدای عملیات فتح المبین، جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و توانستند نقش برجسته‌ای در پیروزی این عملیات ایفا کنند.

امان الله ستوده افزود:  ۲۳ دانش آموز این آموزشگاه در عملیات فتح المبین به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

در این برنامه معنوی سرود دانش آموزی اجرا و از خانواده‌های معظم شهدای دانش آموز و فرهنگی تقدیر شد.

شهرستان گناوه در دوران دفاع مقدس ۲۳۰ شهید تقدیم میهن و انقلاب کرده است که از این مجموع ۳۶ شهید دانش آموز و ۶ شهید، فرهنگی هستند.