به نام مهدی پور به کام غلامپور/ جام قهرمانی استقلال کجا رفت؟
به نام مهدی پور به کام غلامپور/ جام قهرمانی استقلال کجا رفت؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران عصر چهارشنبه در حالی نساجی را در کرمان شکست داد که در سرتاسر بازی چهره برتر میدان بود، اما تنها یکبار از این برتری موفق به استفاده شد و در نهایت نیز با یک گل حریفش را شکست داد تا برای اولین بار عنوان قهرمانی سوپرجام را […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران عصر چهارشنبه در حالی نساجی را در کرمان شکست داد که در سرتاسر بازی چهره برتر میدان بود، اما تنها یکبار از این برتری موفق به استفاده شد و در نهایت نیز با یک گل حریفش را شکست داد تا برای اولین بار عنوان قهرمانی سوپرجام را به دست آورده و جام آن را به کلکسیون افتخاراتش اضافه نماید.
بعد از جشن قهرمانی آبی پوشان در کرمان، مهدی مهدی پور سازنده گل قهرمانی آبی پوشان و یکی از چند ملی پوش این باشگاه از مدیرعامل باشگاه درخواست عجیب و جالبی داشت.
مهدی پور از فتح الله زاده خواست تا بعد از رسیدن به تهران اجازه داشته باشد جام قهرمانی را به منزلش برده و تا پایان تعطیلات آن را در اختیار داشته باشد؛ و در نهایت مدیرعامل استقلال هم با دیدن اصرار این هافبک ملی پوش با درخواست وی موافقت کرد.
اما بعد از رسیدن کاروان استقلال به تهران، این جام را به جای مهدی پور، بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان های این باشگاه با خود به منزل برد و مشخص نشد این کار با هماهنگی مهدی پور صورت گرفته یا خیر.
آبی پوشان پس از اتمام بازی به تهران بازگشته و در اولین ساعات بامداد روز پنجشنبه به منازل خود رسیدند.