بودجه ۱۴۰۱ شهرداری گناوه تصویب شد
بودجه ۱۴۰۱ شهرداری گناوه تصویب شد

گناوه – ایرنا – رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری این بندر با رقمی معادل ۲۶۳ میلیارد تومان در این شورا مصوب شد.

هادی عرب زاده روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری این بندر که در ماه گذشته توسط شهردار به شورا ارایه شد، برای تصویب آن در بیش از ۱۰ جلسه بررسی و کارشناسی شد.

وی اظهارداشت: در جلسه پنجاهمین این شورا که شب گذشته با دستور کار بررسی لایحه بودجه برگزار شد، تمامی اعضا حضور داشتند که پس از بیان نقطه نظرات آنها، با چهار رای موافق، ۲ رای ممتنع و یک رای مخالف مصوب شد.

عرب زاده گفت: بودجه ۱۴۰۱ شهرداری نسبت به سال قبل افزایش داشته است که بامصوب شدن آن امیدواریم منشا خیر و برکت برای شهر باشد تا بتوانیم توسعه همه جانبه را در راستای تحقق شعار و اهداف شورا و شهرداری رقم بزنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز و پیش بینی ورود گردشگران بی شمار به این شهر، در جلسه شب گذشته در زمینه برنامه ریزی برای استقبال از هموطنان بحث و تبادل نظر  شد.

وی بیان کرد: از همه ارگان‌ها و همشهریان انتظار داریم که شورا و شهرداری را در اجرای خدمات هر چه بهتر و شایسته از هموطنانی که در ایام نوروز به این شهر مسافرت می‌کنند، یاری کنند.

شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال مرکز استان بوشهر واقع است.