تاسیس انجمن خبرنگاران و اصحاب رسانه در بندرگناوه
تاسیس انجمن خبرنگاران و اصحاب رسانه در بندرگناوه

گناوه آنلاین؛ نادیا خواجه‌گانی – روز یک‌شنبه ۱۷ مراد ۱۴۰۰ به مناسبت روز خبرنگار طی مراسمی از انجمن خبرنگاران و اصحاب رسانه بندرگناوه با حضور خبرنگاران و مسئولین رونمایی شد‌. در ابتدا الیاس احمد‌حسینی مدیر عامل انجمن ضمن خیرمقدم به مهمانان از اداره ارشاد خواهان مکانی برای استقرار دفتر انجمن شد. یلدا پیمان شعری زیبا […]

گناوه آنلاین؛ نادیا خواجه‌گانی – روز یک‌شنبه ۱۷ مراد ۱۴۰۰ به مناسبت روز خبرنگار طی مراسمی از انجمن خبرنگاران و اصحاب رسانه بندرگناوه با حضور خبرنگاران و مسئولین رونمایی شد‌. در ابتدا الیاس احمد‌حسینی مدیر عامل انجمن ضمن خیرمقدم به مهمانان از اداره ارشاد خواهان مکانی برای استقرار دفتر انجمن شد. یلدا پیمان شعری زیبا سرود و محمدجعفر نجدی شاعر محلی‌سرا دو رباعی  درباره خبرنگاران خواند و یک جلد از سروده‌های تازه منتشر شده‌اش (هُناسه)  را به انجمن تقدیم کرد.  پس از آن احمدحسینی از غلامرضا مهرجو فرماندار گناوه تقاضای قطعه زمینی ۲۰۰ برای ساخت مکانی مستقل و در خور شان انجمن خبرنگاران کرد.
وی همچنین از اعضای شورا ( سمیه مرادی، هادی عرب‌زاده، ایوب خدری، سجاد امیری) و علی دشتی سرپرست شهرداری حاضر در مراسم خواست تا برای تجهیز دفتر انجمن آنان را یاری نمایند. پس از آن حاج‌آقا عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه سخنانی پیرامون روز خبرنگار در حوزه نقد و انصاف و از لزوم رسیدگی به خواسته‌های به حق خبرنگاران گفتند. غلامرضا کرمی از پیشکسوتان خبرنگاری هم از لزوم پرسش‌گری و نقدپذیری مسئولین گفت. سمیه مرادی از منتخبین شورای ششم ضمن یاد و خاطره شهید صارمی روز خبرنگار را تبریک گفت و در ادامه به نمایندگی از شورای شهر گناوه درخواست تجهیز انجمن خبرنگاران را تقبل کرد و گفت در شورا ارتباط و تعامل خوبی با خبرنگاران خواهیم داشت. در پایان از طرف انجمن خبرنگاران و اصحاب رسانه لوح‌های تقدیر به خبرنگاران اهدا شد. همچنین شورای شهر و شهرداری نیز هدایایی به خبرنگاران تقدیم کردند. از نکات جالب توجه در این مراسم اهدا کارت خبرنگار افتخاری توسط علی پیمان از طرف انجمن خبرنگاران گناوه  به ۷ عضو شورا، فرماندار، امام جمعه، رئیس ارشاد، سرپرست شهرداری و دکتر اکبر مولایی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بود.
لازم به یادآوری است اعضای هیات مدیره انجمن خبرنگاران بندرگناوه و اصحاب رسانه با شماره ثبت ۱۳۵ و شناسه ملی ۱۴۰۰۹۵۲۰۳۲۴  پس از برگزاری انتخابات با حضور خبرنگاران و نظارت نماینده اداره ارشاد  الیاس احمد‌حسینی به عنوان مدیر عامل، غلامرضا کرمی رئیس، محمد مظفری نائب رئیس، مصطفی خرمی خزانه‌دار، اکبر احمدزاده  منشی، علی پیمان و خانم عصمت  اسماعیلی از اعضای اصلی  و اسماعیل کشتکار و نعمت‌الله بهروزی از اعضای علی‌البدل، اصغر اکبری و حسین محمدپور بازرس و بهروز شهابی بازرس علی‌البدل برای  مدت دو سال انتخاب شده‌اند.

  • نویسنده : نادیا خواجه‌گانی
  • منبع خبر : گناوه‌آنلاین