جام صلح و دوستی با ورزش سورنا در فوتسال محلات جوانان گناوه همه را کنار زد
جام صلح و دوستی با ورزش سورنا در فوتسال محلات جوانان گناوه همه را کنار زد

گناوه‌آنلاین- مرتضی خضری: در حالی که کرونا مهر سکوت بر ورزش زده است در محلات گناوه چرخ ورزش می‌چرخد. در شب‌هایی که گذشت مسابقات فوتسال جام صلح و دوستی با ورزش در چمن مصنوعی حرم به حرم انجام شد. این مسابقات که با شرکت تیم‌های(سورنا، حرم، ماهان، آل‌یاسین، فولاد، تک‌ستاره، المپیاد، داماش، بیادعلی، یاران حسین، […]

گناوه‌آنلاین- مرتضی خضری: در حالی که کرونا مهر سکوت بر ورزش زده است در محلات گناوه چرخ ورزش می‌چرخد. در شب‌هایی که گذشت مسابقات فوتسال جام صلح و دوستی با ورزش در چمن مصنوعی حرم به حرم انجام شد. این مسابقات که با شرکت تیم‌های(سورنا، حرم، ماهان، آل‌یاسین، فولاد، تک‌ستاره، المپیاد، داماش، بیادعلی، یاران حسین، گناوه سیتی، بیاد آرش، یاامام رضا، پدیده، معراج، فجر شهید موسوی، اروند و پارسیان) آغاز شده بود در هفدهمین شب از ماه آبان با قهرمانی سورنا به پایان رسید.
دور نخست بازی‌ها با صعود تیم‌های سورنا، حرم، تک‌ستاره، بیاد علی، یاران حسین، گناوه سیتی، پدیده و پارسیان به اتمام رسید.
در این دور سورنا با رهبری مرتضی گاوداری ۶ بر صفر بیادعلی را شکست داد. حرم و علی مرادی در این دور مغلوب تک ستاره شدند. شاگردان حجت عرب‌زاده ۲ بر ۱ پیروز شدند تا به نیمه نهایی برسند. یاران حسین و پدیده با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پنالتی رسیدند. در پنالتی‌ها حسن‌پور درخشید و نگذاشت یاران حسین حذف شود. پارسیان برای رفتن به نیمه نهایی گناوه سیتی را از پیش رو برداشت. حسین ابراهیم‌زاده هر وقت کنار پارسیان باشد این تیم خوب است. پارسیان ۹ بر ۱ گناوه سیتی را شکست داد.
در نیمه نهایی پارسیان با درخشش آرمان باور ۳ بر ۲ تک‌ستاره را مغلوب کرد و به فینال رسید.
بازی حساس و نفس‌گیر یاران حسین و سورنا در وقت قانونی پیروز نداشت. سورنا که در بازی‌های گذشته خود خوب بود در این بازی بد بود و با خوش شانسی تعادل را در بازی برقرار کرد. این بازی دو بر دو شد. در پنالتی‌ها امید نوشادی دست سورنا را گرفت و به فینال برد.
در فینال این مسابقات ابتدا پارسیان با گل میلاد حیاتی پیش افتاد اما دقایقی بعد محمد عباسی چهره برتر این مسابقات بازی را متعادل کرد. در نیمه دوم عباسی گل دوم سورنا را هم زد. بعد از این گل آرمان باور با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا چهار دقیقه پایانی برای پارسیان سخت شود. در این دقایق مرتضی گاوداری حفظ نتیجه را در دستور کار خود قرارداد و حسین ابراهیم‌زاده هم به دنبال تغییر نتیجه بود. پیروز این بازی تا ۲۰ ثانیه مانده به پایان سورنا بود ولی ضربه مهدی حسین‌نژادیان بازی را مساوی کرد تا برنده فینال را پنالتی مشخص کند‌.
در پنالتی‌ها همه گل کردند الا بهترین گلزن مسابقات. محسن رستمی توپ را به تیرک عمودی کوبید تا جام به سورنا برسد.
با اتمام بازی مراسم اهدا جوایز آغاز شد.
▪️حضور مجید مظفری و ابراهیم شهری دو پیش‌کسوت خوش نام فوتبال برای اهدا جوایز نقطه ویژه شب پایانی بود.
صادق عبدالهی رئیس هیات فوتبال هم در مراسم اهدا جوایز حضور داشت. عبدالهی به تیم اول مبلغ ۱ میلیون تومان و به تیم دوم ۳۰۰ هزار تومان اهدا کرد.
کاظم خضری از بازیکنان ناب دهه هشتاد گناوه هم در مراسم اهدا جوایز حضور داشت. خضری که فروشگاه ورزشی میلان را مدیریت می‌کند از طرف فروشگاه جایزه‌‌ای به بازیکن برتر اهدا کرد.
سیدحسن کاظمی مسئول کمیته فوتسال گناوه از میهمانان شب فینال بود. کاظمی برنامه‌های خوبی برای تقویت فوتبال ساحلی و فوتسال دارد.
▪️موضوع جالبی که دیده شد همکاری بی‌چون و چرا همسایه‌ها در انجام مسابقات بود. توپ بارها به منازل نزدیک به چمن رفت ولی بدون تعلل به زمین فرستاده شد. به همین دلیل از خانواده موسایی، پرور، امیری و حیاتی تقدیر شد.
▪️برای انجام مسابقات افراد زیادی تلاش کردند. حمید غلامی، کاظم فیصلی، حسین‌ مهدیان‌فر، امیر و مصطفی مقاتلی، اکبر محمدزاده، جمال احمدی، حسین یوسفی، خلیل رستمی و علی احمدزاده هر شب بودند تا مسابقات انجام شود.
حیدر پورفرهاد این مسابقات را برگزار کرد. پورفرهاد از ابتدا تا انتها بود.
▪️جایزه پدیده مسابقات به ماهان بحرینی از یاران حسین رسید.
▪️جام اخلاق را پدیده برد. احمد خرمی و صادق حیاتی تیم خوبی داشتند و شایسته اخلاق بودند.
▪️محسن رستمی در فینال پایش به گلزنی باز نشد اما در مجموع با ۱۶ گل آقای گل مسابقات شد. رستمی در مقابل اروند به تنهایی ۹ گل زد.
▪️مرتضی گاوداری زندگی طولانی در کنار فوتبال دارد. گاوداری یکی از چهره‌های فعال محلات است و در این مسابقات هم نقش کلیدی داشت.
مربی سورنا فوتبال باکیفیتی انجام داد و عنوان بهترین مربی مسابقات را از چنگ حسین ابراهیم‌زاده در آورد.
▪️فوتبال محمد عباسی(سورنا)، آرمان باور(پارسیان) و حمید رنجبر(یاران حسین) دیدنی بود. محمد عباسی بدون نوسان بازی کرد و در فینال هم هر دو گل سورنا را زد. عباسی عنوان بهترین بازیکن مسابقات را به دست آورد.
▪️منتخب مسابقات هم معرفی شد. امید نوشادی(سورنا)، محمد عباسی(سورنا)، حمید رنجبر(یاران حسین)، آرمان باور(پارسیان)، محسن رستمی(پارسیان) تیم منتخب را تشکیل دادند اما مهدی حسین‌نژادیان و صید عالی هم شایستگی حضور در منتخب را داشتند.
قضاوت بازی فینال به عهده احمد دهقان و مهدی پناهی بود. در این مسابقات امیر هام، خلیل فاضلی، احسان آزموده، احسان محمدیان و حسین یوسفی قضاوت داشتند.

  • نویسنده : مرتضی خضری
  • منبع خبر : یاران سبز