روز خبرنگار در بندرگناوه
روز خبرنگار در بندرگناوه

روز خبرنگار در بندرگناوه   گناوه‌آنلاین؛ هادی برمکی_ روز یک شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ به مناسبت روز خبرنگار به همت هیات فوتبال شهرستان گناوه برنامه‌ای ویژه در تالار بهزاد گناوه برگزار شد. این برنامه که با محوریت هیات فوتبال و انجمن خبرنگاران و اصحاب رسانه بندرگناوه انجام شد در نوع خود بی‌نظیر بود. مجری برنامه […]

روز خبرنگار در بندرگناوه

 

گناوه‌آنلاین؛ هادی برمکی_ روز یک شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ به مناسبت روز خبرنگار به همت هیات فوتبال شهرستان گناوه برنامه‌ای ویژه در تالار بهزاد گناوه برگزار شد.

این برنامه که با محوریت هیات فوتبال و انجمن خبرنگاران و اصحاب رسانه بندرگناوه انجام شد در نوع خود بی‌نظیر بود. مجری برنامه شاهین بهرام‌نژاد یکی از محبوبترین مجریان استان به همراه تیم تصویربرداری از صدا و سیمای استان وزن دو چندانی به برنامه داده بود. در ابتدا پس از قرایت قران و سرود ملی شاهین بهرام نژاد روز خبرنگار را تبریک گفت و از کار زیبای هیات فوتبال گناوه تقدیر کرد. سپس خاطراتی شنیدنی از دوران مجریگری‌‌اش گفت. پس از آن مهراب دشتی‌مکان رییس هیات فوتبال گناوه به خبرنگاران گناوه، پیشکسوتان فوتبال و تصویر برداران صدا و سیمای بوشهر که برنامه را پوشش داده بودند تبریک و خیر مقدم گفت. دشتی‌مکان با یادآوری زحمات خبرنگاران در گزارش و پخش بازی‌های فوتبال در شرایط سخت جوی گفت: واقعاً کاری که در مقابل شما می‌توانم انجام بدهم این است که قامت خود را در مقابل شما خم کنم و کمترین کار میزبانی شماست، که با تشویق حضار مواجه شد.

پس از آن الیاس احمدحسینی مدیرعامل انجمن خبرنگاران گناوه در ابتدا از مهراب دشتی‌مکان و هیات فوتبال گناوه تشکر و قدردانی کرد. احمدحسینی گفت: همه‌ی ما در جریان عملکرد فوتبال شهرستان هستیم و امیدواریم این عملکرد خوب خوب‌تر بشود.

وی گفت: همین چند روز پیش هیات فوتبال گناوه میزبان تیم ملی زیر ۱۷ سال دختران بود و ثمر آن را هم با دعوت دخترانمان حنانه خانم روستایی و شیوا خانم چهارمحالی دیدیم.

در بحث برگزاری فوتبال و در مباحث آموزش هیات فوتبال عالی بودند «اما باید بدانند هنوز هم انتظار بیشتری می‌رود.»

در بخشی دیگر وی آماری از هفته‌نامه‌ها، سایت‌ها، پیج‌ها و کانال‌های فعال خبری گناوه دادند. مدیر مسئول پایگاه خبری گناوه‌آنلاین گفت: با توجه به محدودیت‌ها و تنگناهای موجود شرایط کار در حوزه خبرنگاری حرفه‌ای در گناوه رضایت بخش نیست.

با این همه هر خبرنگاری رسالتی در مقابل جامعه داره و آن هم اطلاع رسانی صحیح و آگاهی بخشی است.

امیدوارم که همه ما بتوانیم در این راه سربلند باشیم.

فاضل قنبرپور سخنران بعدی مسؤل پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر خاطراتی از آشناییش با زنده‌یاد حاج عزیز افتخاری از پیشکسوتان فوتبال و خبرنگار و تحلیل‌گر ورزشی از اخلاق و تعصبش به ورزش استان گفت.

در ادامه علی معروف خانی و مجید مظفری از پیشکسوتان فوتبال بوشهر و گناوه خاطراتی شیرین و شنیدنی از فوتبال و ارتباطشان با بچه‌های گناوه گفتند.

سروش افتخاری خبرنگار ورزشی و فوتبالیستی که زحمات زیادی برای برگزاری این مراسم ویژه کشیده بود چند دقیقه‌ای پشت میکروفن رفت و از شاهین بهرام نژاد و سایر بچه‌های صدا و سیما که برای پوشش مراسم، دعوت هیات فوتبال و انجمن خبرنگاران را پذیرفته بودند تشکر و قدردانی کرد. همچنین کاظم فتحی رییس اداره ورزش و جوانان روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفت.

پایان بخش برنامه اهدا تندیس از طرف هیات فوتبال به خبرنگاران حاضر در جلسه بود. همچنین حسین عبدالهی موسس و مدیر باشگاه فوتبال امید یکدست لباس ورزشی به خبرنگاران حاضر در مراسم اهدا کرد. از طرف دیگر به همین مناسبت عصر تیم فوتبال صدا و سیمای استان در مقابل آزادی گناوه در استادیوم شهید سراجی به میدان رفتند که در پایان آزادی با نتیجه ۳ بر ۰ به پیروزی رسید. پایان بخش این مراسم ویژه هیات فوتبال گناوه، پذیرایی از خبرنگاران و بازیکنان در رستوران سلطانیه به صرف شام ب

ود.

 

 

  • نویسنده : هادی برمکی
  • منبع خبر : گناوه‌آنلاین