سجادی: تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی شرایط خاصی خواهد داشت
سجادی: تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی شرایط خاصی خواهد داشت

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده می کند، شامگاه امروز پنجشنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف تیم ملی نیکاراگوئه رفت که این بازی یک بر صفر به سوی شاگردان کی روش به پایان رسید. مهدی ترابی (۱۵) برای ایران […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده می کند، شامگاه امروز پنجشنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف تیم ملی نیکاراگوئه رفت که این بازی یک بر صفر به سوی شاگردان کی روش به پایان رسید. مهدی ترابی (۱۵) برای ایران گل زد.
حمید سجادی که تماشاگر ویژه این بازی بود در پایان این دیدار گفت: در مورد بازی که باید کادر فنی نظر بدهد. تیم ملی امروز کامل نبود اما این بازی لازم بود و ان شالله بازی با تونس هم مفید باشد.
وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: این جام جهانی شرایط خاص دارند و تیم ملی ایران هم شرایط خاصی دارد. امیدوارم بازیکنان ایران در این دوره از جام جهانی موفق باشند.
وی در مورد دیدار با اعضای تیم ملی گفت: از طرف آقای رئیسی ماموریت داشتم که خدمت اعضای تیم ملی برسم که این اتفاق رخ داد. مباحث دوستانه و بسیار خوبی انجام شد. 
سجادی ادامه داد: تک تک بازیکنان همه عالی هستند و ما به آنها امیدواریم و دعا می کنیم که بتوانیم برای اولین بار صعود کنیم.