سه حریف تیم‌های یزد در لیگ برتر فوتبال ساحلی امیدهای کشور مشخص شدند
سه حریف تیم‌های یزد در لیگ برتر فوتبال ساحلی امیدهای کشور مشخص شدند

یزد – ایرنا – مدیر باشگاه مقاومت گلساپوش یزد گفت: تیم‌های فوتبال ساحلی امیدهای صدرشیمی یزد و ایفاسرام اردکان در مرحله نهایی رقابت های لیگ کشور در گروه یک با تاج کرمان، دریانوردان بوشهر و پاس گناوه هم گروه شدند.

سیدحسن میرحسینی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این مسابقه‌ها به میزبانی گناوه برگزار می‌شود، افزود: زمان دقیق آن از سوی کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون ابلاغ می‌شود.

وی ادامه داد: در گروه دوم این رقابت‌ها به میزبانی اصفهان تیم‌های سیاهکوه اردکان، پارس جنوبی بوشهر، ملوان بندرانزلی، سپاهان شهرداری سمنان و فرش حداد اصفهان حضور دارد.

این فعال ورزشی یزد ابراز امیدواری کرد که تیم‌های فوتبال ساحلی یزد در این مسابقه‌ها برای کسب افتخار بیش از گذشته تلاش کنند. 

۱۴ سال قبل باشگاه مقاومت گلسایوش در محله محمودآباد (مردآباد) یزد راه‌اندازی شد و  فعالیت‌های رشته فوتبال ساحلی در استان با شکل گیری همین باشگاه آغاز شد .

هم‌اکنون فوتبال ساحلی یزد در جایگاه بسیار خوبی در کشور قرار دارد و ۲ تیم این استان شامل گلساپوش و ایفاسرام اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد.

محمدحسین میرشمسی سرمربی تیم گلساپوش یزد به خاطر شایستگی به مدت ۲۰ ماه سکاندار هدایت تیم ملی بود.

استان یزد با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت هم اکنون۴۸ هیات ورزش استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.