فرمانداردیلم: پروژه‌های عمران شهری پیوست فرهنگی داشته باشد
فرمانداردیلم: پروژه‌های عمران شهری پیوست فرهنگی داشته باشد

گناوه – ایرنا – فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: پروژه‌های عمران شهری باید با پیوست‌های فرهنگی و زیست محیطی همراه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، احمد دشتی روز یکشنبه در بازدید از مجموعه شهرداری دیلم افزود: امیدواریم با تعامل و همکاری بین اعضای شورا و شهردار جدید، رشد و توسعه شهر دیلم شتاب بیشتری بگیرد.

وی اظهارکرد: توجه مدیریت شهری به افق‌های توسعه بلندمدت در کنار فعالیت‌های روزمره خدمات عمومی در برنامه‌ریزی های آتی مجموعه شهرداری و شورا قرار گیرد.

فرمانداردیلم گفت: مسئولان برای خدمتگزاری بیشتر، از هر گونه ورود مستقیم به فضاها و حاشیه‌های رسانه‌ای بجد خودداری کنند.

 وی خاطرنشان کرد: باتوجه به موقعیت‌های جغرافیایی و گردشگری شهرستان دیلم، برنامه‌ریزی بلندمدت برای اجرای پروژه‌های گردشگری دریایی ضرورت دارد.

 یدالله حیدری و سید وهاب میرجهانمرد رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر دیلم با اشاره به برخی مشکلات درمانی شهر بر ضرورت توجه ویژه به تامین نیروی انسانی متخصص در حوزه بهداشت و درمان و تکمیل کادر پزشکان متخصص تنها بیمارستان این شهر تاکید کردند.

محمدجواد اکبری رئیس شورای اسلامی شهرستان نیز با اشاره به موقعیت و ظرفیت‌های گردشگری منطقه، خواستار استقرار اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این منطقه شد.

وی  با انتقاد از همراهی نکردن و نبود ارتباط مدیریتی بین شرکت‌های نفت و گاز مستقر درحوزه  با مدیریت‌های شهرستان‌، خواستار استقرار دفتر نمایندگی نفت و گاز در مرکز شهرستان شد.

 ایوب ترک زاده شهردار جدید دیلم گفت:  نگاه به مناطق کمتر توسعه یافته شهر و افزایش ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری، در کنار دیگر فعالیت‌های خدمات عمومی و عمران شهری  در اولویت برنامه‌های خود قرار دارد.

وی با تقدیر از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر و استاندار بوشهر و حمایت‌های فرماندار دیلم، خواستار همراهی و پشتیبانی همه ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی و عمومی با  مدیریت شهری برای خدمت رسانی شایسته و مطلوب به مردم شد.

شهر دیلم مرکز شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است.