فرماندارگناوه: تکریم و خدمت به مردم در دستور کار شهرداران باشد
فرماندارگناوه: تکریم و خدمت به مردم در دستور کار شهرداران باشد

گناوه – ایرنا – فرماندار گناوه گفت: تکریم و احترام و خدمت رسانی صادقانه و بی منت در اولویت کاری شهرداران این شهرستان قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، محمدتقی صفری روز دوشنبه در آیین تکریم سرپرست شهرداری و  معارفه شهردار جدید این بندر در تالار بهزاد افزود: وقتی مسئولیتی را می پذیریم تنها برای رضای خداوند و نوکری و خدمت به مردم باید باشد.

وی اظهارداشت: در اجرای خدمات رسانی به مردم باید با برنامه‌ریزی و اصول و قاعده حرکت کرده و  در جامعه امیدآفرینی ایجاد کنیم.

صفری با اشاره به اینکه در اتاق شهردار روی هه مردم باز باشد و  برای توسعه شهر با توان تلاش کند، گفت:  وقتی مردم به شهرداری مراجعه می‌کنند در نهایت احترام، کارهایشان را رسیدگی کنند تا هنگام ترک شهرداری راضی باشند.

صفری افزود: با توجه به اینکه شهر گناوه گردشگرپذیر و تجاری است، هر چه توان داریم باید در توسعه و پیشرفت آن گام برداریم. و نظارت بر ساخت و سازهای شهر حایز اهمیت است.

وی گفت: مردم گناوه سزاوار بهترین ها هستند که لازمه آن وحدت و همدلی بین همه آحاد جامهع و مسئولان است.

فرماندار گناوه افزود: اعضای شورای اسلامی این شهر با یکدلی و انسجام، شهردار را در انجام وظایف و ماموریت های محوله یاری رسانی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: چندمدت اخیر، ایام سختی بر شورا و شهرداری گذشت و امیدوارم بعداز این سختی ها، شکوفایی و عمران و آبادانی هرچه بیشتر شهر  را شاهد باشیم.

هادی عرب زاده افزود: در این راستا می‌طلبد که همه مسئولان نهادها و سازمان های غیردولتی با شهردار و شورای شهر همراهی و کمک کنند.

                                                         فرماندارگناوه: تکریم و خدمت به مردم در دستور کار شهرداران باشد

وی با بیان اینکه  هر یک از همشریان شهردار هستند و باید احساس مسئولیت و دین خود را به شهر ادا کنند، گفت: اگر به دنبال ایراد و انتقادهای نابجا و غیرمنصفانه باشیم، شهری موفق نخواهیم داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه از فعالان اجتماعی، معتمدان و اصحاب رسانه خواست دست به دست هم دهند و با ایجاد امید در جامعه برای آبادانی هرچه بیشتر کوشا شویم.

وی بیان کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم و انتخاب فرماندار جدید امیدهای مردم بالا رفته است و باید به شهردار جوان شهر کمک کنیم.

عرب زاده از سرپرست شهرداری گناوه در مدت سکانداری مسئولیت شهرداری به رغم مسایل و مشکلات تقدیر کرد.

شهردار بندر گناوه گفت: برای آبادانی و سرزندگی و نشاط و شادابی در شهر همه باید با وحدت و همدلی به کمک شهرداری بیایند و مشارکت کنند.

جواد رستمی افزود: در شهر گناوه کارهای خوبی توسط شهرداران قبل صورت گرفته است اما هنوز کاستی و  مشکلات وجود دارد.

وی اظهارکرد: توزیع عادلانه خدمات در همه محلات، قانون مداری، مشورت پذیری، اولویت بندی کارهای عمرانی، تکمیل پروژه های نیمه تمام، تسریع در انجام امور و رسیدگی به درخواست های مردم براساس قانون از عمده برنامه های اولویت دار است.

                                                                                         فرماندارگناوه: تکریم و خدمت به مردم در دستور کار شهرداران باشد

شهردار گناوه گفت: شورای اسلامی شهر به رغم مسایلی که در آن بوجود آمد، از قابلیت زیادی برخوردار و از بهترین شوراها است.

شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.