فرماندار: تصمیم‌های شهرداری و شورای گناوه منطبق با خرد جمعی باشد
فرماندار: تصمیم‌های شهرداری و شورای گناوه منطبق با خرد جمعی باشد

گناوه – ایرنا – فرماندار گناوه گفت: تصمیم‌های اتخاذشده در شهرداری و شورای اسلامی شهر این بندر مبتنی بر تعامل و خرد جمعی باشد.

به گزارش ایرنا، محمدتقی صفری روز چهارشنبه در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گناوه افزود: مسئولیت و منصب پذیرفته شده توسط هر کدام از ما باید به دید خدمتگزاری و نوکری مردم به آن نگریسته و عمل شود.

وی اظهارکرد: اعضای شورای اسلامی شهر با حفظ وحدت و همدلی و دست در دست هم برای خدمتگزاری به مردم قدم بردارند و اختلافات گذشته را کنار بگذارند.

فرماندار گناوه ادامه داد: مردم سزاوار بهترین خدمات هستند و اعضای شورا اسلامی شهر و شهردار باید به این مهم نگاه ویژه ای داشته باشند و  از هیچ کوشش دریغ نکنند.

صفری با اشاره به اینکه همه باید با اتحاد و همدلی از شهردار حمایت و پشتیبانی کنند گفت: شهردار گناوه به دور از هر گونه حاشیه و اختلافات، برای شهر تلاش و گزارش کارهای انجام گرفته را شفاف و صادقانه به مردم ارایه کند.

فرماندار گناوه بیان کرد: نظارت صحیح بر کارها، تکریم و احترام ارباب رجوع، قطع دست واسطه‌ها در شهرداری، تدابیر لازم برای ساماندهی در شهر، ارائه گزارش کامل بودجه‌ها و هزینه‌ها، پرداخت به موقع حقوق کارگران و کارکنان در دستور کار شهردار باشد.

وی گفت: در اتاق شهردار روی مردم باز باشد و همه را با یک دید و  احترام و تکریم بپذیرد و در انجام کارهای آنها تسریع شود.

صفری بیان کرد: نظارت کامل بر ساخت و سازهای شهر به صورت مستمر و منظم در برنامه اولویت دار شهرداری قرار گیرد.

فرماندار گناوه افزود: شهردار و اعضای شورای اسلامی باتوجه به موقعیت تجاری و گردشگری بودن شهر، باید با برنامه‌ریزی لازم در رسیدگی به مشکلات بویژه ساحل، اهتمام جدی داشته باشند.

شهر گناوه حدود ۸۰ هزار نفر از جمعیت ۱۰۵ هزارنفری این شهرستان را در خود جای داده است.