فرماندار گناوه: شوراها برنامه مدون داشته باشند
فرماندار گناوه: شوراها برنامه مدون داشته باشند

گناوه آنلاین؛ فرماندار گناوه گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستاهای این شهرستان ، با یک برنامه ریزی مدون برگرفته از خردجمعی در مسیر رشد و پیشرفت و اعتلای مناطق خود همت مضاعف کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدتقی صفری روز دوشنبه در آیین گرامیداشت روز شوراها در تالار بهزاد این شهرستان افزود: شوراها، افق ۸ ساله آینده مناطق خود را بر مبنای اصول و قاعده و در چارچوب قانون پیش بینی کنند.

وی اظهارداشت: شوراهای روستا  برای توسعه و پیشرفت حوزه های خود و ایجاد روحیه امید و نشاط ، یک اتاق فکر با بهره گیری از افراد با تجربه و نخبه راه اندازی کنند.

صفری افزود: خدمت کردن با عشق و اخلاص  و بدون منت به مردم سرلوحه همه کارهای شوراها و مسئولان قرار گیرد .

وی گفت: در هیچ کجای دنیا، مردمانی نظیر مردم کشور ایران وجود ندارد و لایق و شایسته بهترین خدمات هستند،  بدهکار و نوکر آنها باشیم و قدرشان را بدانیم.

                                                             فرماندار گناوه: شوراها برنامه مدون داشته باشند

فرماندار گناوه با گرامیداشت مناسبت های هفته کار و کارگر و مقام معلم اظهارداشت: کارگران چرخ اقتصاد کشور را به حرکت در می آورند و باید کرامت و عزت آنها توسط مسئولان و کارفرمایان حفظ شود.

صفری با تبریک هفته معلم گفت: معلمی شغل انبیا است که با شرافت برای تعلیم و تربیت فرزندان و آینده سازان کشور مجدانه تلاش می کنند و ضرورت دارد به مقام این عزیزان همواره تکریم و احترام کنیم.

 رئیس شورای آموزش و پرورش گناوه نیز  افزود : معلمان علاوه بر تلاش در عرصه تعلیم و تربیت فرزندان، در میدان جنگ تحمیلی ۸ ساله حضور یافتند و جانانه در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند تا به آرامش و امنیت برسیم.

وی گفت: معلمان فرزندانی را  برای کشور تربیت کردند که برای دفاع از دین اسلام و انقلاب ، درس خود را رها و به جبهه ها اعزام شدند و در این راه شهید شدند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان گناوه گفت: ۹ اردیبهشت روز شوراها ، رویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی که بی ترید مردم سالاری دینی در جامعه تجلی یافت.

                                                   فرماندار گناوه: شوراها برنامه مدون داشته باشند

روح الله یگانه افزود: شوراها در شهر و روستا بازوان توانمند برای دستگاه‌های اجرایی در اجرای پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی هستند.

نماینده شورای اسلامی شهر گناوه گفت: شورا  نهادی از بطن مردم هستند که تاکنون توانسته اند برای توسعه شهر و روستاها گام های مثبتی بردارند.

علیرضا بهزادی افزود: شورای ششم گناوه در مدت ۸ ماه اخیر تمام تلاش خود را برای آبادانی و پیشرفت شهر به رغم اینکه با یکسری ناملایماتی که در شهر وجود دارد بکار بسته است.

غلامرضا راستی رئیس شورای شهر بندرریگ هم با گرامیداشت روز شوراها گفت: شورای این بندر چندین پروژه رفاهی و خدماتی و ورزشی در اولویت دارد که امسال کلنگ زنی و افتتاح خواهند شد.

در این آیین از روسا و تمامی  اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بندر ریگ و گناوه تجلیل شد.