قیر موردنیاز شهرداری گناوه تامین شد
قیر موردنیاز شهرداری گناوه تامین شد

گناوه – ایرنا – مسئول کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر گناوه گفت: تامین نشدن قیر باعث تاخیر در لکه‌گیری آسفالت معابر و خیابان های شهر شده بود که با رایزنی و پیگیری های صورت گرفته این مشکل برطرف و خریداری شد.

ایوب خدری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: با توجه به بارندگی‌های اخیر، برخی از خیابان ها و معابر شهر دچار آب بردگی و چاله شده است که دغدغه شهروندان و شورا بود و این کمیسیون برای رفع این مشکل پیگیری‌های لازم را انجام داد.

وی اظهارداشت: ترمیم و لکه‌گیری خیابان‌ها این شهر که آسفالت آنها از بین رفته بزودی  طبق برنامه کاری در کوتاه ترین زمان ممکن و براساس اولویت انجام می‌شود.

وی گفت: آسفالت کامل معابر و کوچه‌های محلات شهر که تاکنون انجام نشده است در دستور کار قرار گرفته و طبق برنامه زمان بندی شده درصددیم تا  ۲ سال آینده به اتمام برسد.

مسئول کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر گناوه افزود: احیای بوستان در محلات شهر در دستور کار قرار گرفته که تاکنون در چندین محله شروع شده است.

وی بیان کرد: ادامه ساخت پل امید در دست احداث است و تلاش خواهیم کرد تا قبل از پایان سال به اتمام برسد.

خدری افزود: با توجه به اینکه ساحل این بندر از نقاط بکر و گردشگرپذیر است، پروژه آب نما در خیابان ساحلی در دست احداث است.

وی گفت: عملکرد شهردار در مدت کوتاهی که انتخاب شده باتوجه به کمبود بودجه و امکانات بسیار خوب است و هم اینک چندین پروژه توسط شهرداری در سطح شهر در دست اقدام است.

شهر ساحلی گناوه با جمعیت ۸۰ هزار نفر در شمال استان بوشهر واقع است.