هشدارها را جدی بگیریم؛ کرونا در گناوه جولان می‌دهد
هشدارها را جدی بگیریم؛ کرونا در گناوه جولان می‌دهد

گناوه‌آنلاین؛ الیاس احمدحسینی- با اعلام شرایط قرمز در استان خوزستان و تعطیلی چندین شهر از جمله ماهشهر، هندیجان و بهبهان که به استان بوشهر و بخصوص دیلم و گناوه نزدیک هستند، زنگ‌های خطر بیش از پیش به صدا در آمده است. طی روزهای گذشته شاهد افزایش ناگهانی و بی‌سابقه بیماران در بندر دیلم بوده‌ایم. حالا […]

گناوه‌آنلاین؛ الیاس احمدحسینی- با اعلام شرایط قرمز در استان خوزستان و تعطیلی چندین شهر از جمله ماهشهر، هندیجان و بهبهان که به استان بوشهر و بخصوص دیلم و گناوه نزدیک هستند، زنگ‌های خطر بیش از پیش به صدا در آمده است.
طی روزهای گذشته شاهد افزایش ناگهانی و بی‌سابقه بیماران در بندر دیلم بوده‌ایم. حالا آمار مبتلایان در گناوه سیر صعودی به خود گرفته است. تا جایی که بنابر خبرهای رسیده چندین نفر از کارکنان دادگستری شهرستان گناوه مبتلا به کرونا شده‌اند. اگر چه همگی در وضعیت خوبی بسر می‌برند و در قرنطینه خانگی هستند اما این اتفاق اخطاری جدی به عموم مردم است که چند وقتی است دیگر هشدارهای بهداشت فردی و عمومی را جدی نمی‌گیرند. انتظار می‌رود با نزدیک شدن به عید فطر و حضور مسافرین بسیار از خوزستان برای خرید، بازاریان رعایت نکات بهداشتی را سفت و سخت داشته باشند. همچنین مردم تا جایی که می‌توانند از خانه خارج نشوند و در اماکن عمومی و شلوغ و مراسمات عروسی و فاتحه شرکت نکنند.