چگونه یک پارک تغییر کاربری داده می‌شود
چگونه یک پارک تغییر کاربری داده می‌شود

چگونه یک پارک تغییر کاربری داده می‌شود شورای روستای مال خلیفه‌ای و سربست چه می‌کنند و در بنیاد مسکن چه خبر است؟ گناوه‌آنلاین-مرتضی خضری: پارک‌خواری در روستاهای سربست و مال‌خلیفه‌ای با رد پای بنیاد مسکن باعث اعتراض تعدادی از ساکنین این دو روستا شده است. حدفاصل بین روستای مال خلیفه‌ای و سربست زمینی وجود دارد […]

چگونه یک پارک تغییر کاربری داده می‌شود

شورای روستای مال خلیفه‌ای و سربست چه می‌کنند
و در بنیاد مسکن چه خبر است؟

گناوه‌آنلاین-مرتضی خضری: پارک‌خواری در روستاهای سربست و مال‌خلیفه‌ای با رد پای بنیاد مسکن باعث اعتراض تعدادی از ساکنین این دو روستا شده است. حدفاصل بین روستای مال خلیفه‌ای و سربست زمینی وجود دارد که بعد از تفکیک کلی، قسمت فضای سبز آن با نظارت بنیاد مسکن مشخص شده و حتی عملیات اجرایی پارک در آن آغاز شده بود.
عملیات اجرایی پارک در سال ۹۶ آغاز شده بود اما مشخص نیست چه اقداماتی در شورا و دهیاری روستای مال خلیفه‌ای و بنیاد مسکن صورت گرفته است که این پارک تبدیل به فضای مسکونی شده است.
تغییر ناگهانی فضای سبز به فضای مسکونی در گذشته دلیلی شد تا شهر گناوه از پارک‌های محله‌ای بی‌بهره شود. این روند بد در روستاهای گناوه هم ادامه دارد.
روستاهای سربست و مال‌خلیفه‌ای به شکم شهر گناوه فرو رفته‌اند و در آینده‌ای نه‌چندان دور از محلات گناوه خواهند شد. از بین رفتن فضای سبز در این روستاها مشکلات شهر گناوه را دوچندان خواهد کرد.
▪حالا باید پرسید در شورا و دهیاری روستاهای مال‌خلیفه‌ای و سربست و بنیاد مسکن چه خبر است؟
▪این فجایع در زمان کدام مدیر بنیاد مسکن انجام شده است؟
▪شوراها و دهیاری‌های روستای مال‌خلیفه‌ای و سربست چه نقشی در این تغییر کاربر‌ی‌ها دارند؟

  • نویسنده : مرتضی خضری
  • منبع خبر : یاران سبز