کارلوس کی‌روش: برد همیشه خوب است/ مصدومیت ابراهیمی نگرانمان کرد
کارلوس کی‌روش: برد همیشه خوب است/ مصدومیت ابراهیمی نگرانمان کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده می‌کند، شامگاه امروز پنجشنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف تیم ملی نیکاراگوئه رفت که این بازی یک بر صفر به سوی شاگردان کی روش به پایان رسید. مهدی ترابی (۱۵) برای ایران گل […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده می‌کند، شامگاه امروز پنجشنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف تیم ملی نیکاراگوئه رفت که این بازی یک بر صفر به سوی شاگردان کی روش به پایان رسید. مهدی ترابی (۱۵) برای ایران گل زد.
کارلوس کی روش در پایان این دیدار گفت: برد همیشه خوب است. پس از چند روز تمرین پرفشار می‌خواستیم یک بازی تدارکاتی داشته باشیم که در مجموع خوب بود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: بازیکنان جوان ما فرصت بازی پیدا کردند و بازیکنان باتجربه هم فرصت دیگری برای بازی پیدا کردند. در مجموعه بازی خوبی بود.
او درباره مصدومیت امید ابراهیمی افزود: خیلی نگران امید ابراهیمی هستم. به هر حال باید منظر نتیجه او باشیم اما بدترین قسمت بازی امشب مصدومیت امید ابراهیمی بود. باید منتظر نتایج پزشکی فردا درباره او بود.