۲۶۰ میلیارد تومان برای بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان  مصوب شد
۲۶۰ میلیارد تومان برای بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان  مصوب شد

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: ۲۶۰ میلیارد تومان در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر برای بیمارستان ۱۸۰ تختخوابی ۱۷ شهریور برازجان مصوب شد که به تازگی مناقصه تکمیل مراحل ساخت انجام شد.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده عصر پنج شنبه در برنامه اردو راهیان پیشرفت در بازدید از پروژه بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان اظهار داشت: ۲۶۰ میلیارد تومان در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر برای بیمارستان ۱۸۰ تختخوابی ۱۷ شهریور برازجان مصوب شد که به تازگی مناقصه جدیدی برای تکمیل مراحل ساخت انجام شده است.
استاندار بوشهر با بیان اینکه پیمانکار در حال تجهیز کارگاه است، گفت: زیر بنا این بیمارستان ۱۸ هزار متر مربع است و تکمیل و بهره برداری از این پروژه در اولویت‌های مهم ما قرار دارد.
محمدی زاده از توسعه اورژانس بیمارستان شهید گنجی برازجان خبر داد و عنوان کرد: این پروژه نیز سرعت مطلوبی دارد که با تکمیل آن ۳۰ تخت اورژانس به این مرکز درمانی اضافه خواهد شد.
استاندار بوشهر در ادامه از روند عملیات اجرایی محور دالکی – کنارتخته بازدید به عمل آورد و بیان کرد: این محور به عنوان مهم‌ترین محور ارتباطی استان‌های بوشهر و فارس می‌باشد که جهاد نصر در قطعه اول و مؤسسه ریل گستر در قطعه دوم از دو جهت در حال فعالیت هستند.

وی مدت زمان پیمان ساخت قطعه دوم را ۳۶ ماهه برشمرد و گفت: محور بزرگراه دالکی به کنار تخته به طول ۱۸ کیلومتر است و این پروژه بخشی از کریدور شمال – جنوب کشور است که متأسفانه چندین سال روند اجرایی کار با رکود مواجه شده بود؛ اما در سفر اول استانی رئیس جمهور به استان در متمم سفر برای این طرح ۸۰۰ میلیارد تومان تصویب شد.
محمدی زاده با اشاره به اینکه ۴ کیلومتر محور دالکی-کنارتخته به بهره برداری رسیده است، تصریح کرد: ۲ تونل به طول ۶۰۰ متر و سه پل بزرگ در قطعه دوم احداث خواهد شد.
استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته تمامی ۱۱ قطعه راه آهن بوشهر-فارس پیمانکار آن مشخص شده است و در واقع این اقدامات بزرگ در جنگ اقتصادی صورت گرفته است.

کد خبر ۵۹۲۲۶۸۸