بوشهر- استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم توجه به مشکلات عشایر گفت: عملیات اجرایی طرح دام شهر استان بوشهر دهه فجر امسال آغاز می‌شود.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح سه‌شنبه در نشست با مسئولان اداره کل امور عشایر استان بوشهر اظهار داشت: عشایر خدمات گسترده‌ای را در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، تولیدی، اشتغال‌زایی و فرهنگی ارائه می‌کنند.
وی بر لزوم توجه به مطالبات و رسیدگی به مسائل عشایر تاکید کرد و ادامه داد: عشایر در طول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خدمات ارزنده و قابل توجهی به جامعه عرضه کرده و نقش مهم و تأثیرگذاری در جامعه دارند.
استاندار بوشهر با اشاره به خدمات بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی به حوزه عشایری در بخش‌های مختلف بیان کرد: عشایر مستقر در استان بوشهر مورد توجه ویژه فرمانداران شهرستان‌ها قرار دارد و اعتبارات لازم برای اجرا طرح‌های عمرانی و زیرساختی اختصاص می‌دهند.
محمدی‌زاده مناطق عشایری استان بوشهر را عمدتاً در دشتی و دشتستان دانست و افزود: برای اجرایی شدن طرح دام شهر در استان بوشهر اقدامات لازم انجام شده و در مرحله پایانی است و امید می‌رود در دهه فجر امسال عملیات اجرایی آن آغاز شود.
وی با اشاره به تعیین زمین برای اجرایی طرح دام شهر استان بوشهر، گفت: این مرکز به‌عنوان محل عرضه دام عشایر و یک ظرفیت مهم در رونق تولید و اقتصادی استان بوشهر محسوب می‌شود.
استاندار بوشهر تشکیل جلسه شورای عشایر را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: منابع اعتباری در توسعه زیرساخت‌های مختلف در مناطق عشایری استان بوشهر تأمین می‌شود.

کد خبر ۵۹۵۲۲۱۹