بوشهر- مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از اعزام ۱۰۰ مبلغه به نقاط مختلف این استان در ایام فاطمیه امسال خبر داد.

گناوه آنلاین؛

مائده پیامی ظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر با تسلیت ایام فاطمیه عنوان کرد: حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) شخصیت بزرگواری هستند که می‌توانند الگوی بانوان امروز جامعه باشند.
مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر شعار ایام فاطمیه امسال را (مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم‌ها) عنوان کرد و افزود: ایام فاطمیه بهترین فرصت برای شناخت جایگاه و نقش مادری است و امسال نقش مادری محور برنامه‌های فاطمیه قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: در این راستا محتواهایی با محوریت نقش مادری در تقویت پیوندهای اجتماعی با رویکرد نشر خوبی‌ها تولید شده و در اختیار شبکه مبلغات و بانوان ستایشگر و هیئت بانوان قرار گرفته و از طریق آن به آحاد بانوان جامعه منتقل می‌شود.
پیامی گفت: امسال اعزام ۱۰۰ مبلغه در قالب (صبرا و اسماً) به مدارس، ادارات، روستاها دانشگاه‌ها و شهرهای مختلف استان خواهیم داشت. مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر معرفی و روایت مادران نمونه با الهام از الگوی سوم زن مسلمان تراز انقلاب اسلامی در سطح استان برای معرفی به جامعه بانوان را به عنوان یکی از برنامه‌های مهم ایام فاطمیه امسال برشمرد.
وی پاسخگویی به شبهات جوانان، برگزاری گعده‌های دخترانه جهت هویت‌دهی به جایگاه و نقش مادری، برگزاری روضه‌های خانگی، برنامه‌های عزاداری هیئت‌های بانوان و خطبه‌خوانی فدکیه را از دیگر برنامه‌های ایام فاطمیه امسال عنوان کرد.

کد خبر ۵۹۵۲۵۱۱