بوشهر- مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر «مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم‌ها» را به عنوان شعار هیأت‌های عزاداری این استان در ایام فاطمیه امسال ذکر کرد.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد قادری عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، همزمان با فرا رسیدن ایام عزاداری شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)، پس از اولویت‌سنجی محورهای محتوایی و هم‌اندیشی جامعه فعالان هیأت، شورای هم‌آهنگی شبکه‌های هیأت‌ها و تشکل‌های دینی کشور «مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم‌ها» را به عنوان شعار مشترک جامعه محبان اهل‌بیت (ع) و هیأت‌های عزاداری در ایام فاطمیه ۱۴۰۲ اعلام کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: متناظر با اعلام و ابلاغ مطلب فوق، در سطح استان هم با هماهنگی‌های انجام شده در سطح هیئات و فعالان اقامه‌ی عزای حضرت زهرا (س) مراسم ایام فاطمیه امسال با محوریت این شعار برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: هشتگ‌های معجزه مادری، ام المقاومه و مادر قهرمان برای انتشار محتوا درباره عزاداری فاطمیه در فضای مجازی انتخاب شد.
حجت‌الاسلام قادری ابراز داشت: طبق اطلاعیه شورای هم‌آهنگی شبکه‌های هیأت‌ها و تشکل‌های دینی کشور از تمام هیأت‌ها و مجموعه‌ها، خواسته شده تا ضمن حفظ شعار و نشان و استقلال خود، با نمایش جلوه‌ای از وحدت و هم‌دلی جامعه هیأت‌های عزاداری در این حرکت جمعی هم مشارکت کنند و این شعار را در حاشیه تولیدات، تبلیغات و فضاسازی هیأت درج کرده و در محتوای هیأت مدنظر قرار دهند.

کد خبر ۵۹۵۶۸۰۳