بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان دشتی گفت: سازمان‌های مردم نهاد در طرح پیشگیری از آنفلوآنزای فوق حاد طیور مشارکت داشته باشند.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر قائدی صبح دوشنبه در نشست ستاد آنفلوانزای فوق حاد طیور شهرستان دشتی با بیان اهمیت این بیماری و نقش آن در امنیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور و شهرستان و سلامت بهداشت جامعه بسیار بالا است، و بیان کرد: انتظار می‌رود سازمان‌های مردم نهاد نسبت به یاری رساندن و توجیه مردم تلاش کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان دشتی افزود: ادارات دولتی به خصوص جهاد کشاورزی و شهرداری‌ها نیز هشدارهای لازم را اعلام کنند.
قائدی بیان کرد: با توجه به تعداد زیاد مرغداری‌های صنعتی و پرورش ماکیان سنتی در منازل روستاها و به واسطه وجود رودخانه، ساحل دریا، سدها و آب بندهای متعدد در شهرستان دشتی و آغاز فصل مهاجرت پرندگان به شهرستان همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان به کمک شبکه دامپزشکی شهرستان بشتابند.
وی گفت: اداره دامپزشکی شهرستان دشتی نیز آمادگی کامل نظارت‌های کیفی و هدفمند را دارند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان دشتی ادامه داد: اداره محیط زیست به همراه دامپزشکی شهرستان نسبت به رصد پرندگان مهاجر به صورت مستمر اقدام کنند.

کد خبر ۵۹۵۷۱۵۱